Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی ظهر امروز در دیدار با  معاون تعاون و امور اجتماعی ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که در استانداری اردبیل انجام گرفت، اظهار کرد: مشکلات و دغدغه برخی از خانواده شهدا و ایثارگران هم‌چنان داشتن یک زندگی توام با آرامش و اشتغال پایدار است که با گذشت زمان محقق نشده و هنوز در مراجعات حضوری این دغدغه‌ها مطرح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی از ایثارگران از عمل نکردن برخی از بیمه‌ها به تعهد خود گلایه می‌کنند، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل هزینه‌های درمانی ایثارگران و جانبازان یک بیمه معتبر دولتی را که نسبت به تعهد خود پایبند باشد انتخاب کنند تا جانبازان در تامین داروهای مورد نیاز خود دچار مشکل نشوند.

استاندار اردبیل در رابطه با پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به استان افزود: ابلاغ تحقق مصوبات سفر در دستور کار است و منابع پروژه‌هایی که در لیست مصوبات قرار نداشت با هماهنگی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین می‌شود.

عاملی از تعریف الگوهای جدید برای حل مشکلات بیکاری فرزندان شهدا و جانبازان خبر داد و گفت: با تعریف الگوی جدید در بخش خصوصی می‌توان نسبت به کاهش بیکاری جامعه هدف و ایجاد اشتغال پایدار اقدام کرد چرا که ظرفیت استخدام در بخش دولتی در وضعیت حاکم میسر نیست.

وی ادامه داد: با ارائه تسهیلات و مشوق‌های ارزان قیمت به سرمایه‌گذاران دارای اهلیت می‌توان برای ایجاد اشتغال جوانان تحصیل کرده و بیکار خانواده‌های معظم جانبازان و ایثارگران گام اساسی برداشت و بنیاد شهید استان اردبیل می‌تواند به عنوان پایلوت در این مورد عمل کند.

ساماندهی گلزار شهدا به‌طور جدی پیگیری می‌شود

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه ساماندهی گلزار شهدا به‌طور جدی پیگیری می‌شود بیان کرد: تعداد زیادی از گلزار شهدا با تلاش شهرداری‌ها و بنیاد، ساماندهی شده و مابقی نیز به هر نحو ممکن ساماندهی می‌شود.

وی تامین مسکن و اشتغال را از نیازهای اساسی جامعه بر شمرد و گفت: اگر بنیاد، زمین رایگان در اختیار داشته باشد از جهش تولید و با همکاری ستاد اجرایی در قالب پیمانکار برای متقاضیان اداره متبوعه با شرایط خاص مسکن احداث می‌شود.

عاملی از راه‌اندازی مرکز جامع فرهنگی در اردبیل استقبال کرد و افزود: بررسی مسایل فرهنگی و ارتقای روحی جانبازان و ایثارگران در سطح استان ضرورت دارد و باید در این مسیر مطالعات جدی انجام شود.

وی در پایان از مسؤولیت چندین ساله یاسر شاهی مدیرکل سابق بنیاد تقدیر و برای داور نوری مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آرزوی توفیق کرد.

در این جلسه محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور جهت پیگیری مشکلات ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا قول مساعد داد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار اردبیل سید حامد عاملی مسکن بیکاری اردبیل بنیاد شهید اردبیل بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان