Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، طی آئینی و با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه بناب برگزار و «مجتبی عباسیان» به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه بناب معرفی و از زحمات «حسین پیری» رئیس سابق این دانشگاه قدردانی شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در این مراسم گفت: شرایط برای بازگشایی دانشگاه‌ها آماده است و تمامی مصوبات ستاد ملی کرونا اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداش پور با اشاره به روند مناسب واکسیناسیون در جامعه دانشگاهی اظهار کرد: طبق آمارهای اخذ شده از ستاد ملی کرونا، حدود ۸۰ درصد از دانشجویان کشور علیه کرونا واکسینه شده‌اند و با ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه دانشگاه‌ها در حال آماده سازی هستند و به سمت از سرگیری کامل آموزش حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شادابی و پویایی به دانشگاه‌ها باز خواهد گشت، ادامه داد: آمادگی‌های لازم در همه‌ی مراکز دانشگاهی کشور فراهم شده و به مرور زمان مشکلات احتمالی نیز حل شده و شاهد حضور دانشجویان خواهیم بود.

گفتنی است؛ در این مراسم حکم مجتبی عباسیان به عنوان سرپرست دانشگاه بناب از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به وی اعطا شد.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1127525 برچسب‌ها واکسیناسیون دانشجویان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واکسیناسیون دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، در ابتدای این مراسم، دکتر «مسعود میرزایی شهرابی» رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در سخنان خود، جمع حاضر را نمایندگان همه دانشجویان، اساتید کارکنان دانشگاه‌های مشهد دانست که حمایت خود را از دانشجویان و اساتید ۳۸ دانشگاه آمریکایی که به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین مورد ضرب و شتم پلیس آمریکا قرار گرفته اند، اعلام کرده اند.

در بخش‌های دیگری از این مراسم، بیانیه‌های دانشجویان و اساتید حاضر در این تجمع به زبان‌های فارسی و انگلیسی قرائت شد.

دیگر خبرها

  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • آمریکای شعله‌ور!
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد