Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حجت الاسلام علی توکلی خطیب نماز جمعه کرمان گفت: طبق گفته آیت الله مجتهدی تهرانی علامت تنهایی این است که اگر یک هفته اعمال شما را ضبط کردند و بعد خواستند آن را بخش کنند، ناراحت شوید.

به گفته او، باید مراقب اعمالمان باشیم و آنچنان باید مراقب چشم، گوش و زبانمان باشیم که هرچیزی را نگوییم و نشنویم و نبینیم چراکه یکی از ابزاری که موجب تقوا و بی تقوایی می‌شود، زبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه کرمان گفت: کارکرد‌های زبان از سایر اعضا بیشتر است چراکه با زبان هم می‌توان محبت و جلب دوستی کرد و هم می‌شود تخریب کرد و کینه ایجاد کرد وآن چیزی که بیشترین نقش را در آسیب‌های اجتماعی و درگیری‌های خانوادگی و خیابانی ایفا می‌کند، زبان است.

به گفته حجت الاسلام توکلی، حضرت لقمان فرمودند که اگر حرفی امروز نزدیم فردا می‌توانیم بگوییم، اما حرفی که امروز بیان کردیم، فردا نمیتوانیم پس بگیریم، بنابراین باید مراقب حرف هایمان باشیم واز آفت‌های زبان دروغ، تخریب و غیبت از آفت‌های زبان است.

خطیب نماز جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: با گذشت ۶ ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم، وضعیت نامعلوم مدیران استانی یکی از مسائل و دغدغه‌های مهم مردم است، مردمی که رای دادند و با امیدواری منتظر تغییراتی بودند و تا تغییرات ملموسی رخ دهد که متاسفانه اتفاقات چندانی نیوفتاد.

به گفته او، بعضی از مدیران میخواهند بروند، برخی از مدیران باید بروند و بعضی‌ها هم بلاتکلیف اند و این روند در پاسخگویی مردم تاثیر گذاشته است.

او گفت: مردم مدیرانی میخواهند که انقلابی باشند و حرف و عملشان یکی باشد، پشت میز نشین نباشد، پاسخگوی مردم و پاکدست باشد.

او گفت: مدیرانی که اهل نماز جمعه باشد، متاسفانه این صفت در بین مدیران کمرنگ بود؛ به طورکلی مدیرانی که سرکار می‌آیند بسته‌ای از ویژگی‌های خوب باشند و الگوی آن‌ها شخص رییس جمهور باشد.

او گفت: ما در جمهوری اسلامی شعار نه شرقی نه غربی را داشتیم و یک ملاک را در نظر بگیرید و براساس آن هم با شرق و هم با غرب در جهت حفظ منافع کشور در ارتباط باشیم و در گذشته همه نگاه‌ها به غرب بود و، چون وعده‌ها عملیاتی نشد، در دولت سیزدهم نگاه مشروط به شرق برخی‌ها به دنبال تخریب اند.

خطیب نماز جمعه کرمان گفته، اگر دقت کنیم در همین مدت کوتاه هم صادرات نفتی و صادرات غیر نفتی افرایش یافت و اینگونه نبود که عزت ایران زیر سوال رود.

او درخصوص سفر رییس جمهور به روسیه گفت: برخی‌ها به دنبال تخریب اند، اما روسیه سنگ تمام گذاشت و استقبال خوبی را انجام داد که حتی برای برخی از کشور‌های قدرتمند‌تر از ما هم انجام نمی‌دادند.

او گفت: تاکید رهبری بر خنثی کردن تحریم ها، این بود که اگر یک طرف تحریم کرد به طرف دیگری رویم و دلیل اینکه به سمت شرق رفتیم همین بود واگر همسایگان و کشور‌های نزدیک ما به ما کمک میکنند و باهم تعامل خوبی داریم چرا باید به آن سر دنیا رویم؟ می‌رویم مگر آنکه منافع دیگری در میان باشد.

حجت الاسلام توکلی در پایان گفت: ما تسلیم فضا سازی‌ها نمی‌شویم، دروغ‌های فضای مجازی را باور نمیکنیم، دوران فریب سر آمده و مردم با از ابتدا وارد صحنه سیل شدند و قضایا را مدیریت کردند تقدیر و تشکر می‌شود وامیدوارم با کمک‌ها بخشی از این خسارت‌ها را جبران کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه مدیران استانی خطیب نماز جمعه کرمان او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در این استان خبر داد. 

به گزارش ایرنا، سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ ها می‌ کردند با تلاش پلیس منهدم شد.

وی اظهار کرد: باند سرقت از پیرزن ها در کرمان بعد زیر نظر گرفتن بانوان مسن سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرقت از آنها می کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با به کارگیری ترفندهایی چون سوال کردن آدرس مساجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد فرد مورد نظر را جلب می‌ کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سارقان پس از جلب اعتماد پیر زن ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌ کردند.

وی ادامه داد: باند سرقت فرا استانی سرقت از پیرزن ها در کرمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار فرشید گفت: اعضای باند سرقت از پیرزن‌ها ها را ۲ مرد و یک زن تشکیل می داد که این افراد با خودرو اقدام به سوژه یابی می کردند.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان را انجام داد و بر این اساس گشت‌ های نامحسوس پلیس در حین گشت زنی و رصد در شهر به یک خودرو مشکوک می شوند و دستور ایست می‌ دهند.

وی افزود: سارقان به محض دریافت دستور ایست اقدام به فرار می‌ کنند.

فرمانده انتظامی کرمان با تاکید بر اینکه پلیس بعد از اقدام به فرار سارقان با تیراندازی خودروی آنها را متوقف و آنها را دستگیر می کند افزود: افراد نباید به سادگی به افراد غریبه اعتماد کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند