Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان‌های مختلف مازندران همگام با دیگر شهرهای کشور در پایان نماز وحدت بخش جمعه در مصلی ا این شهرستان‌ها، جنایات آل سعود در کشور یمن را محکوم کردند.

مردم مؤمن و همیشه در صحنه وانقلابی مازندران پس از ادای فریضه نماز جمعه با سر دادن شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا کشتار مردم یمن توسط آل سعود و امارات متحده عربی را محکوم و یکبار دیگر تنفر خود را از حامیان گروه‌های تکفیری و جلادان سعودی به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی با محکوم کردن اقدام ضد انسانی و غیر قانونی آل سعود، خواستار واکنش مجامع بین المللی در مقابله با این اقدامات شدند.

برخورد مجامع بین المللی درقبال جنایات بشری در یمن

امام جمعه آمل درجمع تجمع کنندگان این شهرستان با اشاره به کشتار مردم غیر نظامی یمن توسط اعتلاف سعودی گفت: باید صدای مردم مظلوم و ستم دیده یمن در جهان شنیده شود تا جهانیان به ماهیت اصلی رژیم آل سعود و همپیمانان آن پی ببرند.

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی، افزود: رژیم آل سعود با همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا در مدت ۶ و نیم سال گذشته تمام زیرساخت‌های کشور یمن ویران کرده است.

وی، با بیان اینکه این اعتلاف جنایتکارانه علاوه بر حملات اخیر، اینترنت در این کشور را نیز قطع کرده تا سیستم اطلاع رسانی مظلومیت مردم یمن به گوش جهان نرسد افزود: کمترین اقدامی که امروز می‌توانیم انجام دهیم حضور مردم ایران در راهپیمایی علیه رژیم استکباری و آل سعود است تا صدای این ملت مظلوم به گوش جهانیان برسد.

امام جمعه آمل اضافه کرد: مردم ایران با این حضور می‌گویند که حمله کنندگان به این کشور رنگ امنیت را نخواهند دید و امید واریم که مردم یمن با مقاومت خود در این جنگ پیروز میدان باشند.

کد خبر 5410922

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه یمن ساری بوشهر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت دهه فجر بارش برف کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا مشهد شیوع کرونا برف و کولاک همدان اردبیل آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش ایسنا، درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.
مجموعه های ذیل این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند:
• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی(ره)
• شهرداری تهران
• فرمانداری تهران
در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، به مناسبت شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع)، کتاب «نامه امام صادق (ع) به شیعیان» معرفی می‌شود.
کتاب «نامه امام صادق علیه السلام به شیعیان» را محمدباقر انصاری گردآوری و انتشارات دلیل ما آن را منتشر کرده است.
فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • فطرت بیدار عامل اعتراض دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی است
  • تجمع مردم یمن در محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا