Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:06:48 GMT

دغدغه‌های تولیدکنندگان مشترک است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۶۹۷۴

دغدغه‌های تولیدکنندگان مشترک است

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا فاطمی امین بعد از ظهر جمعه در بازدید از شرکت بافته‌های سپهر و لطیف گستر شهرستان فومن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تلاش‌های خوبی برای احیای واحدهای صنعتی صورت گرفته که با استمرار این حرکت می‌توانیم به آینده صنعت و تولید امیدوار باشیم.

وی با اشاره به چالش‌های تولید و صنعت، افزود: صنعت و تولید در سال‌های اخیر دچار چالش جدی شده که احیای دوباره آن نیازمند همدلی و اقدامات میدانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صمت با اشاره ظرفیت‌های ارزشمند در بخش تولید و صنعت شهرستان فومن، گفت: صنایع تولیدی غیر فعال شهرستان فومن هر چه زود تر فعال شوند.

فاطمی امین با بیان اینکه دغدغه‌های صنایع و تولیدکنندگان مشترک است، گفت: نگاه دولت تسهیل گری در امورات تولید و صنعت است.

کد خبر 5410952

منبع: مهر

کلیدواژه: مطالبات مردم گیلان از دولت وزارت صنعت معدن و تجارت سید رضا فاطمی امین تولید بوشهر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت دهه فجر بارش برف کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد شیوع کرونا برف و کولاک همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان

مصطفی سیامکی افزود: بذرپاشی مشارکتی مراتع روستای شناقی سفلی در سطح ۱۳۰ هکتار و مراتع باداملی در سطح ۱۰۰ هکتار انجام شد.
وی گفت: همچنین طرح‌های مرتع‌داری روستا‌های گره زو، گوگلی، قلهک علیا و سفلی، بیگان و کلاته مهین در سطح ۹ هزار هکتار بذر پاشی شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیروان ادامه داد: احیای ۱۳ هزار و ۷۰۰ هکتار از مراتع این شهرستان در روستا‌های حلواچشمه، گوگلی، قلهک علیا و سفلی، بیگان، کوسه و کلاته مهین در دستور کار قرار دارد.
گستره شهرستان شیروان ۴۰۰ هزار هکتار است که ۲۹۰ هزار هکتار آن به صورت منابع طبیعی تجدید شونده و ۱۱۰ هزار هکتار جزو اراضی مستثنیات قانونی شخصی شامل زمین‌های زراعی، باغ ها، جاده‌ها و محوطه‌های روستا و شهر‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • نارضایتی تولیدکنندگان در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری