Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند -شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: روز گذشته ۹۳۷ آزمایش تشخیص مولکولی و سریع کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۴۳۲ بیمار جدید شناسایی شدند که نسبت به آمار روز گذشته ۷۸ نفر افزایش پیدا کرده است.  

او افزود: از این تعداد ۱۶۰ مورد از بیرجند، ۱۲ مورد از بشرویه، ۲ مورد از خوسف، ۹ مورد از زیرکوه، ۴۴ مورد از سرایان، ۱۲ مورد از سربیشه، ۷۹ مورد از طبس، ۸۹ مورد از فردوس، ۱۹ مورد از قاین و ۶ نفر از نهبندان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شریف زاده گفت: در حال حاضر ۹۵ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۰ نفر کرونا مثبتند؛ از این تعداد ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال عمومی ۱ نفر نامساعد است.

در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و تعداد جان باختگان همچنان هزار و ۲۸۳ نفر باقی مانده است.

در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا روز گذشته ۵۶۱ هزار و ۸۲۷ نفر نوبت اول، ۵۰۶ هزار و ۵۸۹ نفر نوبت دوم و ۱۴۳ هزار و ۴۴۳ نفر نیز نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا شیوه نامه های بهداشتی روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت در غزه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت شد که در نتیجه آن، ۳۴ نفر شهید و ۶۸ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تا کنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و تعداد زخمی ها به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد