Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@05:54:01 GMT

امام جمعه بناب بر صیانت از جمهوری اسلامی تاکید کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۷۵۸۶

امام جمعه بناب بر صیانت از جمهوری اسلامی تاکید کرد

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بناب با گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر، گفت: نعمت ولایت و جمهوری اسلامی نعمتی بی بدیل است که خداوند آن را به ملت ایران ارزانی کرده است.

وی  با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: خداوند مردم را به توجه به دو مسأله توجه داده است: یادآوری نعمت ها و قدرشناسی مذاهب الهی، چرا که قدرشناسی از مذاهب الهی نعمت های خداوندی را افزون می کند و کفران نعمت باعث نزول بلا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بناب با اشاره به اینکه نگهداری این امانت وظیفه یکایک ماست؛ گفت: ایران امروز پایگاه مسلمانان، پایگاه توحید و حرم اهل بیت عصمت و طهارت است و مشکلات و تنگناهای مالی و اقتصادی هم خواهد شکست و یک امتحان برای ما و دولت است.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی دشمنان با جمهوری اسلامی به خاطر اسلام است؛ افزود: موضوعات دیگر بهانه است و دعوای دشمن با جمهوری اسلامی ایران دعوای اسلام است.

حجت الاسلام باقری بنابی اظهار کرد: جمهوری اسلامی زمینه سازی و آماده سازی برای استقرار حکومت جهانی است و ما در این برهه حساس تاریخ فقط امانتدار جمهوری اسلامی هستیم تا آن را به صاحب اصلی اش تحویل دهیم.

وی در ادامه افزود: عظمت مردم ایران جاوید و ماندگار است و به طور قطع با مقاومت و ایستادگی از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهیم آمد.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران شهرستان بناب پس از اقامه نماز از اقدام اخیر آل سعود در به خاک و خون کشیدن مردم یمن اعلام انزجار کرده و با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن» که در مصلای اعظم این شهرستان طنین انداز شد، اقدام سخیف آل سعود و هم پیمانانش را محکوم کردند.

همچنین در حاشیه برگزاری نماز جمعه برنامه میز خدمت همچون هفته های قبل با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان، مخابرات، امور برق، گاز و فرمانداری شهرستان دایر شد و مسئولین حاضر به سئوالات متعدد مردم در حوزه های مختلف پاسخ داده و آنها را راهنمایی کردند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی بناب خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بناب خطبه ها آذربایجان شرقی بناب خطبه ها جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در گفت‌وگوی تلفنی امروز پنج شنبه مارگوس تاساکانا وزیر امور خارجه استونی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه و احولات منطقه‌ای بحث و تبادل نظر شد.

طرفین در این گفت‌وگو با اشاره به وجود فرصت‌ها و ظرفیت‌های همکاری میان دو کشور، آمادگی متقابل برای توسعه بیش از پیش مناسبات را مورد تاکید قرار دادند.

امیرعبداللهیان در خصوص تحولات فلسطین تاکید کرد: عمق فاجعه نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها در غزه می‌طلبد که تمامی کشور‌ها برای برقراری آتش بس پایدار، رفع کامل محاصره انسانی، تبادل اسرا و جلوگیری از وقوع جنایات بیشتر رژیم اسراییل در غزه تلاش کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به درخواست طرف استونیایی در خصوص کشتی توقیف شده در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و آزادی خدمه استونی اظهار داشت: کشتی توقیف شده که در آب‌های سرزمینی ایران رادار خود را خاموش کرده و امنیت دریانوردی را به خطر انداخته در توقیف قضایی قرار دارد، اما ایران همه خدمه آن را با نگاه انسانی آزاد کرده است و در صورت همراهی کاپیتان کشتی، امکان بازگشت آنها به کشورشان و از جمله استونی فراهم است.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: رعایت قوانین و مقررات دریایی از سوی تمامی کشتی‌ها در راستای حفظ امنیت دریانوردی امری ضروری و غیرقابل اجتناب است.  

مارگوس تاساکانا وزیر امور خارجه استونی نیز ضمن با اهمیت دانستن روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که در سایه رفع موانع، مناسبات فی‌مابین بیش از پیش گسترش یابد.  

وزیر امور خارجه استونی همچنین با اشاره به بحران‌های منطقه ای، خواستار همکاری همه کشور‌ها برای توقف جنگ در غزه شد.

وی از نگاه انسانی جمهوری اسلامی ایران برای آزادی خدمه کشتی توقیف شده قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش