Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آثاری از انتشارات بنیاد سینمایی فارابی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از سوم بهمن آغاز و تا دهم بهمن ادامه دارد ارائه شده است.

کتاب‌های هنر در حرکت زیباشناسی انیمیشن (چاپ دوم)، قصه‌گویی تصویری و روایت بصری (چاپ دوم)، فیلمنامه «یادآوری: بر اساس داستانی کوتاه به قلم جاناتان نولان»، فیلمنامه «مخمصه»، فیلمنامه «رهایی از شاوشنگ»، مطالعات دینی فیلم، «بانویی از زاگرس: سینمای پوران درخشنده با تکیه بر سیمای کم‌توانی بر پرده نقره‌ای، مبانی زیبایی‌شناختی سینمای اسلامی»، «بازاندیشی مباحث رمان و فیلم»، مدیریت تولید فیلم (چاپ سوم)، پیش‌درآمدی بر فیلم (چاپ دوم)، «جعبه‌ابزاری برای فیلم‌ساز: چگونه با بودجه اندک فیلمی حرفه‌ای بسازیم؟»، «کارگردانی داستان: داستان‌گویی حرفه‌ای و تکنیک‌های طراحی استوری‌بورد در فیلم زنده و انیمیشن، سینمای جاده‌ای، سینمای وودی‌آلن»، «دانستنی‌های نجات‌بخش انیمیشن (چاپ سوم)»، «چگونه از هر چیز فیلم‌نامه اقتباس کنیم؟ (چاپ سوم)»، «فیلم‌نامه‌نویسی در قرن ۲۱ (چاپ دوم)»، «در یک چشم به هم زدن (چاپ سوم)»، «در فاصله دو صحنه: تمهیدات انتقالی در سینما» از جمله آثار انتشارات بنیاد سینمایی فارابی هستند که در دومین نمایشگاه مجازی کتاب ارائه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5411011 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران فیلمنامه نویسی انتشارات فارابی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب کتاب معرفی نشریات نمایشگاه مجازی کتاب تهران ترجمه رونمایی کتاب جایزه کتاب سال نقد کتاب تازه های نشر نمایشگاه مجازی کتاب جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ادبیات جهان چاپ سوم چاپ دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مهمان ویژه این نمایشگاه از هند به یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیام‌رسان ایکس خود نوشت: علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند،نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

 

دیگر خبرها

  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران