Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@10:44:50 GMT

پیشنهاد ۵ هزار دلاری ایلان ماسک به یک نوجوان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۷۹۲۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش راشاتودی، سایت اخبار فناوری "پروتکل" روز چهارشنبه گزارش داد که ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، به صاحب یک صفحه توییتر که هواپیمای شخصی او را ردیابی می کند، پیامی ارسال کرده مبنی بر اینکه در صورت حذف حساب خود 5000 دلار به وی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، صفحه "جت ایلان ماسک " سفرهای هوایی این تاجر را با استفاده از ربات‌هایی که داده‌های ترافیک هوایی را رصد می‌کنند، نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این داده ها در دسترس عموم است.

صاحب این صفحه توییتر یک نوجوان 19 ساله به نام جک سوینی است که پاییز سال گذشته پیامی از ماسک دریافت کرد که در آن آمده بود: "می‌توانی این (صفحه) را حذف کنی؟ این یک خطر امنیتی است.

سوینی نیز طبق گزارشات پاسخ داد که می‌تواند آن را حذف کند، اما این کار برای ماسک هزینه دارد. این نوجوان پیشنهاد داد که ماسک به وی یک خودروی مدل 3 تسلا بدهد. ایلان ماسک نیز پاسخ داد: من از هدف قرار گرفتن توسط یک ابله خوشم نمی آید. وی به سویینی 5 هزار دلار پیشنهاد داد.

این نوجوان سپس در این گفتگو گفت: آیا شانسی وجود دارد که این رقم را به 50 هزار دلار افزایش بدهی؟ این کمک بزرگی در هزینه های دانشگاه خواهد بود و احتمالاً به من اجازه می‌دهد که یک ماشین یا حتی یک مدل 3 بخرم.

ایلان ماسک سپس به او گفت که در مورد آن فکر خواهد کرد، اما هنوز با وی تماسی نگرفته است.

اوایل ماه جاری میلادی، ماسک توییت کرد که حساب‌ها و صفحاتی که در رسانه‌های اجتماعی سفرهای او را ردیابی می‌کنند "به یک مسئله امنیتی تبدیل شده‌اند".

منبع: تسنیم این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد آمریکا توییتر شرکت تسلا ایلان ماسک صفحه توییتر جت ایلان ماسک بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط سندرز: در آمریکا فقر یعنی مرگ سران گوگل، فیس بوک و توییتر در ماجرای حمله به کنگره احضار شدند بزرگترین شکست‌های فناوری در سال ۲۰۲۱ ایلان ماسک ٨ میلیارد دلار مالیات می دهد گفت‌وگویی با ایلان ماسک / تکنولوژی ماشین خودران ممکن می‌شود؟ خرید از تسلا با دوج‌کوین ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها سگ‌ گردانی زیبنده جامعه اسلامی نیست باتلاق سربازی اجباری؛ هر روز عمیق‌تر از دیروز دلداری علی کریمی به مادر مهرداد میناوند + فیلم داوران ایرانی، فینال فوتسال زنان کویت را سوت می زنند قیمت گوشی (محدوده ۳۰ میلیونی) فشار فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه + فیلم ​هوای هفت شهر خوزستان در وضعیت "خطرناک" جلسه روسای ۲ قوه در خصوص حذف یارانه ارزی ممنوعیت واردات مدل‌ های پرتقاضای موبایل ادامه دارد دمای هوا از امروز تا یکشنبه ۸ درجه سردتر می شود ادعای عجیب فاطمی امین: تورم را ۱۵درصد کاهش دادیم! پیشنهاد ۵ هزار دلاری ایلان ماسک به یک نوجوان ​سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری گوگل در اپراتور هندی ایرتل اومیکرون در کره جنوبی رکورد زد ​فروش و درآمد سازنده آیفون رکورد زد ​مشترکان اینترنت ثابت به ۱۰.۸ میلیون رسیدند کدام وزرا در خطر استیضاح هستند؟ ​آخرین وضعیت چاه های غیر مجاز توهین عجیب خداداد عزیزی به کولبرها + فیلم کشتارگاه ها پاییز امسال چقدر گوشت و مرغ عرضه کردند؟ اختصاص ۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و جوان سازی باغات چای سبد پیشنهادی شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن برای هفته دوم بهمن‌ ماه ۱۴۰۰ اعلام زمان پیش فروش بلیت قطار ماجرای انتقال آزمون از نگاه فردوسی پور + فیلم ۳ قانون طلایی برای پیشگیری از سرطان الاکلنگ بازار طلا در هفته اول بهمن سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه ‌گذاری فاینتک برای هفته دوم بهمن‌ ماه ۱۴۰۰ باگ‌ های امنیتی کجاست؟ قیمت تلویزیون‌‌ (سایز بزرگ / جدول) شیپور خطر اومیکرون به صدا درآمد لاوروف: تحریم روسیه مساوی با قطع رابطه مسکو و واشنگتن مسکن کدام مناطق ارزان شد؟ واردات گوشی های لوکس میلیارد دلاری شد! برنامه دولت برای قیمت خودرو دلیل تاخیر در اعلام حداقل دستمزد کارگران چیست؟ سکته تورمی / پاسخ قیمت‌ ها به خوش خیالی دولتمردان واکنش طارمی به خبر انتقال به آرسنال برنامه دولت برای تسهیل بازگشت ارزهای صادراتی به کشور سود سهام عدالت تا پایان سال پرداخت می شود سقوط دلار در راه است؟ روایت های عجیب از کولبری حتی با پای مصنوعی! آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۸) قیمت ماشین لباسشویی(پرفروش ترین ها / جدول) دارندگان کارتخوان تا پایان بهمن فرصت دارند خودرو بخریم یا نخریم؟ "نوکیا" نباش! / غول های فناوری از چه می ترسند؟ تجمع مردم سیستان نسبت به حقابه هیرمند آشنایی با مرگبارترین بیماری کبد عیدی تمام بازنشستگان برابر است؟ تهران نارنجی شد DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آمریکا توییتر شرکت تسلا ایلان ماسک صفحه توییتر ایلان ماسک هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود

یک وب‌سایت فرانسوی به نام شاپ سیستم، تصاویر قالب‌های سری آیفون ۱۶ را فاش کرده که در آن چیدمان عمودی دوربین‌ها را به تأیید رسانده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت مک‌روموس، ️سیستم مگ‌سیف اولین‌بار با سری آیفون ۱۲ به گوشی‌های اپل راه یافت و شارژ آیفون را راحت‌تر از قبل کرد. این سیستم به حلقه‌ای از آهن‌ربا و سیم‌پیچ نیاز دارد.

به نظر می‌رسد که اپل در نسل جدید گوشی آیفون ضخامت این حلقه را کمتر کرده است.

در شکل ظاهری نیز آیفون ۱۶ با سری ۱۵ تفاوت‌هایی دارد که در عکس مشاهده می‌فرمایید.

شهریورماه، زمان رویداد اپل و معرفی این سری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403