Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- وکیلی گفت : عده‌ای می‌خواهند اینگونه القا کنند که _ محمد مصدق _ وکیل ستیز است. با این وجود ما او را یار کانون و نهاد وکالت می‌دانیم، چراکه از کسی که دانش آموخته حوزه و تحصیلکرده دانشگاه و محیط علمی است انتظاری بیش از این نمی‌رود که عدالت محور باشد.

به گفته رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه از معاون اول قوه قضائیه انتظار داریم با موضع گیری صریح و سریع بر القائات معاندین نهاد وکالت که می‌خواهند بر جامعه اینگونه بازخورد کنند که ایشان در مقابل سربازان عدالت قرار دارد، خط بطلان بکشد و تیرشان را بر سنگ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از رئیس قوه قضائیه که اخیرا در خصوص "آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلا" که ما برخی مفاد آن را قبول نداریم، دستور بازنگری منطبق بر قانون داده بودند، تشکر می‌کنیم.

متأسفانه برخی نمایندگان مجلس بدون در نظر گرفتن دیدگاه‌های کارشناسی و حتی دیدگاه کمیسیون قضایی مجلس این طرح را تصویب کردند که متاسفانه وکیل را "کاسب"، دارالوکاله را "محل کسب" و صحنه‌ای که وکیل در آن باید مدافع حقوق مردم باشد را "بازار" نامیده اند.

در این راستا در گوشه گوشه این کشور دانشکده‌های حقوق را با قلیل‌ترین آموزش تاسیس کرده اند و آنگاه با تبلیغاتی همچون اینکه وکیل و قاضی و سردفتر و ... شوید دانشجویان را جذب و در آن‌ها انگیزه‌های کاذب ایجاد می‌کنند و اینگونه دانشکده‌ها را پر کرده اند و خیل وسیعی از تحصیل کردگان را وارد بازار کار می‌کنند، درحالی که اینان مصلحت اندیشی را جایگزین شایسته گزینی کرده اند.

طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار‌ها یعنی تبدیل دانش آموختگان به وکلای بیکار، درحالی که تحصیل‌کردگانی داریم که به خاطر فقر آموزشی دانشگاه‌ها گا‌ها حتی در نوشتن یک درخواست هم ناتوان هستند و حال با این شیوه می‌خواهند تحصیل کردگانی را وارد بازار کار کنند تا سکان حقوق مردم را بدست گیرند.

کسانی که این طرح را تصویب کرده اند، فکر می‌کنند با دادن پروانه مشکل بیکاری را حل می‌کنند، در حالی که اینگونه نخواهد شد و حتی در تدوین و قوانین این طرح از صاحب نظران و دلسوزان و معتقدین به نظام و وفاداران و کسانی که به انقلاب عشق می‌ورزند، استفاده نکردند.

بر مبنای قانون اساسی وکالت در زمره حقوق عامه و مردم قرار گرفته و ما از این پس در تلاشیم تا بیش از گذشته با تکیه بر قدرتمندی اربابان جراید و رسانه‌ها مطالبه گر حقوق عامه باشیم.

ما مطالبه گریم تا در برابر آنانی که به بیت المال تعرض می‌کنند و آنانی که می‌خواهند از حاکمیت چهره‌ای تاریک متبلور کنند، برای حقوق ملت ایستادگی کنیم.

تحریم‌های ظالمانه را که زورمندان و زرمندان پوشالی جهانی بر مردم ایران تحمیل کرده اند و مضیقه‌های ناشی از آن را که بر مردم دلاور کشورمان تحمیل شده را بشدت محکوم می‌کنیم و آمادگی داریم تا با تکیه و پشتوانه قوی سربازان عدالت در کلیه نهاد‌های بین المللی از حقوق ملت ایران دفاع کنیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان عمومی کانون وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرگزاری صدا و سیما به دنبال درخواست مردم به این روستا رفت و شنونده مسائل و مشکلات آنان شد.

موضوعی که انجام بسیاری از خدمات اینترنتی را برای مردم این روستا مشکل کرده است. 

تامین زیرساخت ها وپوشش اینترنت در روستاها، علاوه برافزایش رفاه اجتماعی، بهره مندی روستائیان از امکانات فناورانه یکسان را هم فراهم می کند.

دسترسی آسان به اینترنت درحالی به عنوان یکی ازنیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها تعدادی از روستاهای مهاباد از جمله حمزه آباد از این نعمت بی نصیب هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • معاون رئیسی: دشمن با برنامه وارد مساله حجاب شده