Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@06:16:07 GMT

مذاكرات وين چند روز متوقف خواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۸۵۶۱

به دنبال توافقات صورت گرفته، مذاکرات رفع تحریم در وین به مدت چند روز متوقف خواهد شد.

خبرگزاری میزان -طبق توافق صورت انجام شده بین طرفین، مذاکرات رفع تحریم در وین از فردا (شنبه) به مدت چند روز متوقف خواهد شد.

گفتنی است که مذاکره کنندگان در روز‌های گذشته در حال تکمیل پیش‌نویس متن توافق و تصمیم‌گیری در خصوص برخی موضوعات اختلافی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریب به اتفاق هیات‌ها اذعان دارند که گفتگو‌ها به رغم پیچیدگی برخی مسائل رو به جلو و در مسیر پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: برگزاری دیدار دوجانبه مذاکره‌کننده ارشد ایران و «انریکه مورا»

انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکرات وین برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مذاکرات وین برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل موادافیونی در محور هرات-مروستمطلع شدند. 
وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده؛ ۲۰۲ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد در پایان اظهارکرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد!
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: جنگ را متوقف کنید