Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری بعد از ظهر جمعه و در حاشیه حضور سرزده در نماز جمعه شهریار در جمع خبرنگاران گفت: قرار است هر هفته در نماز جمعه یک شهر باشم، تا از نزدیک به دغدغه مردم و مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

وی افزود: برخی مشکلات و درخواست‌های شهروندان همان لحظه قابل حل است.

استاندار تهران گفت: برخی مشکلات و دغدغه مردم نیاز به بررسی بیشتر و پیگیری دارد که حتماً مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، استاندار تهران روز جمعه با سفر سرزده به شهریار در نماز جمعه این شهر حضور یافت و از نزدیک با مردم به گفتگو پرداخت.

در پی اعلام مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه ورامین، استاندار تهران جمعه ۱۵ بهمن و به مناسبت دهه مبارک فجر قبل از خطبه‌های نماز جمعه این شهر به سخنرانی خواهد پرداخت.

کد خبر 5411191

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن منصوری استانداری تهران سخنرانی پیش از خطبه ها نماز جمعه شهریار مصلای نماز جمعه ورامین مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر ویروس کرونا دهه فجر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا برف و کولاک مشهد عکس استانها استاندار تهران نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075268 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • نماز جمعه تهران
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد