Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از ارایه پیشنهاداتی برای اعمال نظارت و کنترل ویژه بر ۹ گروه شغلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محسن فرهادی درباره اعمال نظارت‌ها و محدودیت‌های جدید کرونایی به دنبال قرمز شدن هفت شهر کشور، گفت: سعی داریم محدودیت‌هایی را در ۹ گروه شغلی که اهمیت زیادی در بحث انتقال بیماری دارند، اعمال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند مراکز صرف غذا، تالارهای پذیرایی، سینما، تئاتر، کنسرت‌های موسیقی، باشگاه‌ها و استادیوم‌های ورزشی، استخرها و مراکز تفریحی آبی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دفاتر ارائه خدمات.

وی افزود: با تاکیدی که سازمان امور استخدامی انجام می‌دهد و بعد از تصویب در ستاد ملی، تزریق دز سوم واکسن هم اجباری می‌شود، به‌طوری که خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده به خصوص در این ۹ گروه شغلی باید حتما زمانیکه در یک فضا باهم مواجه می‌شوند، واکسن تزریق کرده باشند ک بیمار نباشند.

فرهادی گفت: امکان کنترل اپلیکیشنی از طریق نرم‌افزارهایی که روی موبایل نصب می‌شود نیز فراهم می‌شود تا مردم بتوانند این موضوع را کنترل کنند.

بنابر اعلام کانال تلگرامی وبدا، وی گفت: وزارت بهداشت و کمیته امنیتی و اجتماعی قرارگاه مقابله با کرونا، بعد از بحث‌های مختلف پیشنهاداتی را برای تصویب در ستاد ملی کرونا که فردا با حضور رئیس جمهور تشکیل می‌شود، ارائه داده‌اند تا این کنترل‌ها و نظارت‌های ویژه بتوانند خصوصا برای این ۹ گروه شغلی اعمال شوند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در ایران ۹ گروه شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.
دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • راه‌های کنترل قند خون صبحگاهی در افراد دیابتی
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری