Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر جوان که میان شعله‌های سرکش آتش در خیابان فدائیان اسلام گرفتار شده بود، جان خود را از دست داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 4:59 صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به میدان شهرری، نبش خیابان پیل قوش، به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات لازم و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش‌نشانان در مدت زمان کمتر از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و مشاهده کردند آتش‌سوزی در یک ساختمان دو طبقه روی داده است.

در طبقه همکف این ساختمان، مغازه فروش تجهیزات پزشکی به وسعت حدود 50 متر وجود داشت که مملو از جنس بود؛ این مغازه با یک در کرکره‌ای مشبک و قفل از بیرون بسته شده و کاملاً شعله‌ور بود به نحویکه حجم زیادی از آتش به بیرون می‌زد.

واحد بالایی ساختمان مذکور نیز یک مهدکودک بود که خوشبختانه در آن ساعات کسی در آن حضور نداشت اما آتش‌نشانان این واحد را نیز جست‌وجو کرده تا از عدم حضور فردی یا افرادی در آن مطمئن شوند.

آتش‌نشانان همزمان در لحظات اولیه حضور خود به مقابله با شعله‌های سرکش آتش پرداختند همچنین اطلاعات اولیه نشان می‌داد فردی در مغازه می‌خوابیده است.

آتش‌نشانان در مغازه را باز کرده، به داخل مغازه نفوذ کردند و بعد از مدتی موفق شدند جوانی حدوداً 18 ساله را که به گفته حاضران در محل حادثه، افغانستانی بود، از آنجا خارج کنند.

به گفته سید جلال ملکی؛ سخنگوی آتش‌نشانی تهران، این پسر جوان به دلیل شدت جراحات وارده و به تأیید عوامل اورژانس جان باخته بود.

در نهایت عملیات آتش‌نشانان در ساعت 7:20 به پایان رسید و محل حادثه تحویل مالکان و عوامل انتظامی شد.

ملکی ضمن یادآوری حوادث این‌چنینی در گذشته گفت: اگر قرار بر استراحت و خوابیدن فرد یا افرادی در یک محیط مانند مغازه است، دیگر شب‌ها نباید، درِ آنجا قفل باشد زیرا در صورت بروز حادثه و نیاز ضروری به خروج افراد، به دلیل قفل بودن درها از بیرون، خروج امکان‌پذیر نخواهد بود و در موارد زیادی شاهد جان‌باختن افراد بودیم.

لحظه تحویل نوزاد به مادر پس از نجات از دل آتش + فیلم و تصاویرآتش‌سوزی گسترده یک مسافرخانه در میدان راه‌آهن با یک فوتی + فیلم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی اورژانس حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانان محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : این حادثه جمعه شب در  محدوده جنگل ابر، سر تخت دوم منطقه قلعه چه شاهرود رخ داد .

حسین درخشان افزود : امدادگران هلال احمر پایگاه عامل جنگل ابر با پشتیبانی تیم  هلال احمر مرکزی شاهرود و محیط بانان محیط زیست به محل حادثه اعزام شدند و پس از سه ساعت جستجو موفق به پیدا کردن این فرد شدند اما فرد حادثه دیده بر اثر سقوط از ارتفاع جان سپرده بود .

به گفته وی ، این مرد۴۰ ساله‌  بدون توجه به هشدارهای هواشناسی و بدون رعایت نکات ایمنی برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر رفته بود  

درخشان همچنین از نجات یک گردشگر گرفتار در  ارتفاعات کوهستانی روستای بادله کوه ، منطقه سنگ کلن کلیدانی آبشار کیدانی دامغان خبر داد و گفت : تیم امدادگران هلال احمر 
 چشمه علی به محل حادثه اعزام شدند و این گردشگر را یافته و به منطقه امن انتقال دادند .

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • جزئیاتی از آتش‌سوزی ویرانگر در امامزاده ابراهیم