Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مصلایی پور رئیس کمسیون داوران فدراسیون کشتی یکی از داوران المپیکی کشورمان محسوب می‌شود که به تازگی به عضویت کمیسیون داوران اتحادیه جهانی در آمده است.

این در حالی است که جامعه داوری کشتی ایران پس از مرحوم مهدی خالدی که جایگاه بسیار بالایی در داوری کشتی دنیا و فدراسیون جهانی سابق کشتی (فیلا) داشت، دیگر نتوانسته بود صاحب جایگاهی در داوری دنیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا محمد مصلایی پور که علاوه بر عضویت در کمیسیون داروی به عنوان کمک مدرس اتحادیه جهانی کشتی نیز انتخاب شده به سایت فدراسیون گفت: با تلاشی که از سوی فدراسیون کشتی بعمل آمد، مقرر شد با حمایت از داوران جوان و با استعداد کشورمان، بتوانیم عضوی در داوری اتحادیه جهانی کشتی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به توانایی بالای داوران ایرانی، من و نیما صادقی که داوران S۱ اتحادیه جهانی کشتی هستیم به نمایندگی از جامعه داوری ایران به عنوان کمک مدرس اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شدیم. بدیهی است این موضوع برای اولین بار در تاریخ کشتی اتفاق افتاد و دستاورد بسیار بزرگی بود.

رئیس کمسیون داوران کشتی افزود: از نظر اتحادیه جهانی کشتی، جایگاه داوران در میادین المپیک، جهانی، مسابقات قاره‌ای بسیار بالاست و همگان بر این نکته اذعان دارند که کشورهایی که نفوذ بیشتری در داوری دنیا و اتحادیه جهانی دارند، می‌توانند از این جایگاه به نفع کشتی کشورشان استفاده کنند.

مصلایی پور ادامه داد: به واقع وقتی در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی و یا به عنوان کمک مدرس یا مدرس داوری در مسابقات مختلف حضور داشته باشیم، تأثیر بسزایی در عملکرد داوران در مبارزات نمایندگان کشورمان خواهد داشت و قطعاً تمامی آنها سعی خود را می‌کنند که نهایت دقت را در داوری برای ما انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در فدراسیون‌های قبلی نیز تلاش شد تا بتوانیم جایگاهی در داوری دنیا داشته باشیم اما این امر محقق نشد، گفت: بعد از اینکه سند راهبری فدراسیون کشتی ارائه شد، یکی از چشم اندازهای این سند، کسب کرسی و جایگاه در کمسیون داوران اتحادیه جهانی بود. خوشبختانه زودتر از زمان هدفگذاری شده به نتیجه رسیدیم و این نشانه پیشرفت داوران کشورمان و پیگیری‌های مستمر و نتیجه بخش رئیس فدراسیون کشتی بوده است.

داور المپیکی کشتی کشورمان کسب مدال‌های رنگارنگ تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی نروژ را هم در تصمیم اتحادیه جهانی و کمیسیون داوران بی تأثیر ندانست و اظهار داشت: این کرسی مختص به یک شخص نیست، مربوط به یک کشور است و حفظ آن از همه چیز مهمتر است. این مسئله بسیار مهم است که امروز دیگر در اتحادیه جهانی شنونده نیستیم بلکه نظر خواهیم داد. این کرسی اکنون به نام مصلایی پور است و امکان دارد فردا در دست یک ایرانی دیگر باشد، پس باید به فکر این باشیم که این کرسی را از دست ندهیم.

کد خبر 5411335

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مصلایی پور فدراسیون کشتی اتحادیه جهانی کشتی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات انتخابی جام جهانی ویروس کرونا مهدی طارمی تیم فوتبال استقلال تهران سردار آزمون هندبال دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال زنان ایران حمید سجادی اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون کشتی مصلایی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی امروز (چهارشنبه) به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

برهمین اساس در این نشست‌ها که پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رأی‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند.

احتمال برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی در خرداد

 

کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
1- کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
3- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
4- فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
5- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
6- الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
1- سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
2- هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
3- زهرا نبی‌زاده (نماینده حاضر در مجمع)
4- زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
1- شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
2- الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد