Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته شانزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی پشت سر گذاشته شد که ملوان با پیروزی خانگی برابر تیم پایین جدولی شاهین بوشهر صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد و این در حالی بود که مس کرمان نزدیکترین تعقیب کننده این تیم تا قبل از هفته شانزدهم شکست خورد تا قهرمانی نیم فصل ملوان تثبیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوان که هفته‌هاست صدرنشینی این مسابقات را از آن خود کرده، در دیداری که نتیجه آن چندان دور از ذهن نبود تیم پایین جدولی شاهین بوشهر را با ۳ گل در انزلی شکست داد تا این نتیجه صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل را قطعی کند.

خیبر خرم آباد هم به لطف پیروزی با ارزش ۳ بر یک مقابل ویستاتوربین و شکست بد موقع مس کرمان مقابل پارس جنوبی جم از تیم‌های مدعی استان کرمان پیشی گرفت تا با ۳۲ امتیاز نزدیک ترین تیم به ملوان صدرنشین باشد.

در حالی که در آستانه رسیدن به آخرین هفته نیم فصل اول این مسابقات ملوان از حاشیه امنیت نسبتاً خوبی در صدر جدول برخوردار است، خیبر که با ۳۱ گل بهترین خط حمله مسابقات را در اختیار دارد به همراه مس کرمان هر کدام با ۳۲ امتیاز نزدیک ترین تیم‌ها به صدرنشین هستند و آرمان گهر با ۲۸ امتیاز و ۴ اختلاف امتیاز نسبت به تیم‌های دوم و سوم، در رده چهارم قرار دارد.

در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل نخست لیگ دسته اول کشور فشردگی خاصی در بالای جدول به چشم نمی‌خورد و ۳ تیم ملوان، خیبر و مس کرمان تا حدودی خرج خود را از دیگران جدا کرده و فاصله خوبی با دیگر تیم‌های حاضر در این مسابقات ایجاد کرده‌اند.

کد خبر 5411358 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ یک فوتبال لیگ دسته اول فوتبال ملوان بندر انزلی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات انتخابی جام جهانی مهدی طارمی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران هندبال سردار آزمون دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال زنان ایران حمید سجادی مس کرمان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ ۱۰ متر بانوان، فاطمه امینی با امتیاز ۶۲۹.۸ در جایگاه نوزدهم ایستاد. نجمه خدمتی نیز امتیاز ۶۲۹.۵ را ثبت کرد و در رده بیست و سوم قرار گرفت و شرمینه چهل‌امیرانی امتیاز ۶۲۸.۱ را کسب کرد.

برنامه روز پنجم این مسابقات به شرح زیر است:

دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت:

مقدماتی تپانچه ۲۵ متر بانوان (سرعت) ساعت ۸:۳۰ (هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی)

در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند.

کد خبر 6097481

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • کرمانی ها ۱۰ روز زیر سایه خورشید می روند
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات