Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه قطری به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 واکنش نشان داد

معتبرترین نشریه قطری به تمجید از تیم ملی فوتبال ایران بعد از صعود به جام جهانی 2022 پرداخت.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه گذشته در ورزشگاه آزادی در دور هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 میزبان عراق بود و موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسید و به عنوان اولین تیم آسیایی صعودش را به جام جهانی قطر قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کشورمان با این برد 19 امتیاز شد و صدرنشین گروه اول شد و صعودش را نیز به جام جهانی قطعی کرد. یوزها به عنوان چهاردهمین تیم در جهان به جام جهانی قطر راه یافتند.

نشریه «الرایه» معتبرترین روزنامه قطری تیتر یک چاپ امروزش را به صعود ایران اختصاص داد و به تمجید از تیم ملی کشورمان پرداخت. رسانه قطری تیتر زد: پرچم ایران سکو جام جهانی را مزین کرد.

این رسانه نوشت: رقابت های مقدماتی جام جهانی داغ شد. تیم ملی ایران برای ششمین بار در تاریخ و سومین بار متوالی به جام جهانی راه یافت و به عنوان اولین تیم صعودکننده در قاره کهن بلیت حضور در قطر را رزرو کرد. پرچم ایران به عنوان اولین تیم آسیایی سکوی جام جهانی 2022 را مزین کرد و در کنار 13 پرچم دیگر راه یافته به جام جهانی برافراشته شد.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد نادر فریادشیران: باورم نمی شد پیمان یوسفی مثل میثاقی تحت تاثیر تیم رسانه ای عزیزی خادم قرار بگیرد جدول تمام ادوار تاریخ لیگ برتر | استقلال با 21 امتیاز اختلاف صدرنشین ماند ساندرو راسل، رئیس اسبق بارسلونا به دنبال دریافت غرامت بابت روزهای حضور در زندان یوونتوس برای قرض دادن کولوسفسکی به تاتنهام، خواهان بند خرید اجباری 40 میلیون یورویی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی 2022 جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ گاوش کو؟!

چه کسی باور می‌کرد شاهد روزی باشیم که دیدگاه جمهوری اسلامی ایران برای محو اسرائیل به شعار و خواسته توده‌های عظیم مردم در جای جای دنیا تبدیل شود؟

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از انتفاضه بزرگ و فراگیر ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر کشورها چه خبر؟!

گفتم: دانشجویان و اساتید با وجود سرکوب شدید دولت‌ها صحنه را ترک نکرده و حالا دیگر خواستار محو اسرائیل از صحنه روزگار شده‌اند.

گفت: چه کسی باور می‌کرد شاهد روزی باشیم که دیدگاه جمهوری اسلامی ایران برای محو اسرائیل به شعار و خواسته توده‌های عظیم مردم در جای جای دنیا تبدیل شود؟

گفتم: نشریه «‌هیل‌» وابسته به کنگره آمریکا نوشته است؛ ایران نیروهای خود را در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا متمرکز کرده است. دانشجویان در کارولینای شمالی، پرچم آمریکا را آتش زده‌اند و به جای آن پرچم فلسطین را برافراشته‌اند و...

گفت: دیگه چه خبر؟!

گفتم:‌ نیروهای نظامی آمریکا به درون دانشگاه‌ها لشکرکشی کرده‌اند و دانشجویان و اساتید معترض را بعد از ضرب و شتم شدید دستگیر کرده و با اتوبوس به زندان‌ها منتقل می‌کنند!

گفت: پس آن همه شعار حقوق بشر! و دموکراسی! و آزادی بیانشان! چی شد؟!

گفتم: دانش‌آموزی به پدرش گفت؛ بابا جون ببین چه منظره قشنگی کشیده‌ام؟ پدرش گفت؛ آفرین پسرم! چی کشیدی؟ پسرش گفت؛ یک گاو که داره توی چمنزار علف می‌خوره. پدر به ورقه سفید نگاه کرد و با تعجب پرسید؛ علفش کجاست؟ گفت؛ گاوه خورده!

پرسید؛ پس گاوش کو؟ گفت؛ خُب علف‌ها را خورده و رفته دیگه!

دیگر خبرها

  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • گفت و شنود/ گاوش کو؟!