Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:58:38 GMT

«دست فرمون» به ایستگاه پایانی رسید

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۱۶۰۴

«دست فرمون» به ایستگاه پایانی رسید

مسابقه «دست فرمون» با اجرای کامران تفتی پس از ۵۱ قسمت از یکشنبه دهم بهمن فینال این دوره از مسابقات را برگزار می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقه «دست فرمون» به تهیه‌کنندگی محمود محمودی با اجرای کامران تفتی امشب نهم بهمن‌ماه با برگزاری آخرین مرحله نیمه‌نهایی به یک قدمی فینال می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب در قسمت 51 «دست فرمون» چهار فینالیست‌ گروه‌های امدادی مشخص می‌شوند و در کنار 4 راننده منتخب «باشگاه اتومبیلرانی» قرار می‌گیرند تا یکشنبه دهم بهمن فینال «باشگاه اتومبیلرانی» و دوشنبه یازدهم بهمن 1400 فینال گروه‌های امدادی به سومین فصل «دست فرمون» خاتمه دهد.

فصل سوم این مسابقه اتومبیلرانی که با شکل متفاوتی نسبت به 2 فصل پیشین کار خود را با 30 گروه امدادی و 60 راننده در «باشگاه اتومبیلرانی» آغاز کرد، حال به ایستگاه پایانی رسیده است و در کنار تشکیل باشگاهی برای رانندگان علاقه‌مند به رشته اسلالوم و ورود مسابقات گروهی به پیست برای اولین بار، تغییرات بسیاری در طراحی مراحل خود به وجود آورد تا بتواند مسابقات را در بالاترین سطح برگزار کند.

فصل نخست این مسابقه اتومبیلرانی که یکی از بزرگترین برنامه‌های میدانی تلویزیون به‌حساب می‌آید، سال1398 و فصل دوم آن شهریور 1399  پخش شد.

سه قسمت پایانی سومین فصل «دست فرمون» از شنبه نهم تا دوشنبه یازدهم بهمن ماه ساعت 21 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

"خرابکاری در تلویزیون" پیچیده و کار صاحبان تکنولوژی‌های مربوطه است + فیلمتوصیه شهید رجایی به «هوشنگ توکلی»/ ماجرای سر و سامان دادن تلویزیون بعد از انقلاب + فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه نسیم رسانه ملی شبکه نسیم دست فرمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ این مسابقه شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در شهر قدس آغاز خواهد شد.

در دو مصاف قبلی دو تیم در این مرحله که در گرگان برگزار شد، شهرداری به پیروزی رسید و در صورت بُرد در مسابقه سوم، به فینال رقابت‌ها راه خواهد یافت.

در صورت بُرد مهرام، رقابت به بازی چهارم کشیده می‌شود که طبق برنامه، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، آنهم در شهر قدس برگزار خواهد شد.

میزبان بازی پنجم، اما گرگان خواهد بود که زمان برگزاری آن، بعدتر اعلام خواهد شد.

در این مرحله، تیمی که ۳ برد کسب کند به فینال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت