Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@05:17:39 GMT

تغییرات جدید قوانین کشتی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۱۷۱۷

تغییرات جدید قوانین کشتی اعلام شد

اتحادیه جهانی کشتی پس از تغییر برخی از قوانین کشتی، مشروح آنرا بر روی سایت رسمی خود منتشر کرد.

به گزارش ایمنا و طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی چندی پیش خبری مبنی بر برخی تغییرات در قوانین کشتی منتشر شد که اتحادیه جهانی امروز با تشریح این تغییرات بر روی سایت خود به آن پرداخت. بر این اساس تغییرات قوانین کشتی به شرح زیر اعلام شد:

۱- اجرایی شدن نسخه جدید نرم افزار آرنا (مسابقات) از دومین ماه میلادی سال ۲۰۲۲ به منظور ایجاد تعادل بیشتر در بالا و پایین جدول برای چینش کشتی گیران در دور مقدماتی

۲- در صورت بروز اشتباه بزرگ از سوی تیم داوری یک مسابقه، سرپرست فنی یا نماینده اتحادیه اجازه مداخله و درخواست اصلاح اشتباه صورت گرفته را از طریق مشورت یا بازبینی فیلم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳- تعیین زمان مشخص برای درخواست چلنج از سوی مربیان
الف: پنج ثانیه پس از ثبت امتیاز روی تابلو
ب: پنج ثانیه پس از اینکه دو کشتی گیر به حالت نرمال قرار گرفتند

۴- تمامی فرار از فن‌ها، اخطار و یک پوئن در کشتی آزاد و فرنگی جریمه خواهد داشت.
الف: کلیه فرار از تشک‌ها در کشتی آزاد و فرنگی با اخطار و یک پوئن به شرح ذیل جریمه خواهد داشت: (به استثنای حالت خطر)
- فرار از تشک در حالت ایستاده که منجر به خاک در منطقه حفاظتی نشود: یک پوئن بخاطر خروج پا بعلاوه اخطار و یک پوئن به خاطر فرار از تشک و سپس ادامه مسابقه در حالت سرپا)
- فرار از تشک در حالت ایستاده که منجر به خاک در منطقه حفاظتی شود: ۲ پوئن به خاطر خاک کردن به اضافه اخطار و یک پوئن به دلیل فرار از تشک و سپس ادامه مسابقه در حالت خاک

۵- در رده‌های سنی رشته آزاد که مسابقات آن در دو تایم ۲ دقیقه‌ای برگزار می‌شود U15 (نونهالان) و U17 (نوجوانان) و پیشکسوتان تذکر اول حذف گردید و در صورت لزوم اخطار کم کاری (پاسیو) زمان فعال ۳۰ ثانیه مستقیم در خواست گردد.

۶- هر کشتی گیری که در حالت خطر حریف خود را تحت کنترل داشته باشد و حریف او با زدن روی تشک یا فریاد بدون هر دلیل مشخص یا مصدومیت واضح، داور کشتی را قطع نخواهد کرد و اگر این عمل ادامه داشته باشد داور درخواست ضربه فنی می‌نماید و رئیس تشک نیز آن را تأیید می‌کند.

۷- در زمان ۳۰ ثانیه (پاسیو) کشتی آزاد در صورتیکه کشتی گیر فعال امتیازی را دریافت نماید ۳۰ ثانیه ادامه می‌یابد و در پایان یک امتیاز دیگر نیز به کشتی گیر فعال تعلق می‌گیرد. این ۳۰ ثانیه در صورتی لغو خواهد شد که کشتی گیر کم کار بتواند در این مدت زمان (۳۰ ثانیه) امتیازی کسب کند.

۸- الزام همراهی کردن حریف توسط مجری در هنگام اجرای فن در کشتی فرنگی از کتاب قانون حذف شد.

مسابقاتی که از این تاریخ برگزار می‌شود، می‌بایست طبق این قوانین انجام پذیرد.

منبع: مهر کد خبر 551963

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون کشتی قوانین جدید کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قوانین کشتی فرار از تشک کشتی گیر ۳۰ ثانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: در راستای یاری مظلومیت ملت فلسطین و پاسخ به تجاوزات آمریکایی - انگلیسی به کشور ما، نیروی دریایی نیرو‌های مسلح یمن به لطف خداوند متعال، کشتی اسرائیلی ام اس سی داروین (MSC Darwin) را در خلیج عدن با موشک‌های دریایی مناسب و چند پهپاد هدف قرار داد و به فضل خدا این عملیات با موفقیت با اهداف خود رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیروی موشکی به یاری خداوند، تعدادی موشک بالستیک و بالدار به سمت اهداف دشمن اسرائیلی در منطقه ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرد.

نیرو‌های مسلح یمن به ادامه عملیات خود در یاری رساندن به ملت فلسطین از طریق ممانعت از دریانوردی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به طرف بنادر اشغالگران می‌روند، در دریای سرخ و دریای عربی و در اقیانوس هند تاکید می‌کند و همچنین به انجام عملیات نظامی بیشتر علیه اهداف دشمن اسرائیلی در فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد و این عملیات تا زمانی که تجاوزات متوقف نشود و محاصره از ملت فلسطین در نوار غزه برداشته نشود ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!
  • فیلم اخطار جدی هواشناسی به مردم دو استان
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند