Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر شنبه در دیدار مدیرکل جدید بنیاد شهید استان با اظهار اینکه متولیان امر باید در برخورد با جامعه ایثارگران برخورد خوب و مناسب داشته باشند، سرکشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران را مهم دانست و گفت: حفظ سلامت مالی و امانت بیت المال در بنیاد شهید از همه دستگاه‌ها مهمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواهان توجه به اشتغال فرزندان ایثارگر و شهیدان شد و گفت: این مسئله باید در اولویت قرار گیرد و تهیه طرح برای اشتغال این جوانان ضروری است.

آیت الله لائینی با تاکید براینکه فرزندان شهیدان و ایثارگران را باید ارج نهاد تا احساس غرور داشته باشند، نظارت بر نهادها و دستگاه‌ها را برای پیگیری امور ایثارگران را امری مهم برشمرد و گفت: داشتن مطالعات و اهداف راهبردی برای ارائه خدمات به جامعه هدف ضروری به نظر می‌رسد.

امام جمعه ساری یادآور شد: در حوزه بصیرتی از جمله بصیرت سیاسی باید برنامه ریزی کرد و در این زمینه از مربیان و هادیان سیاسی بسیج و سپاه بهره گیری شود.

کد خبر 5411463

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران بنیاد شهید و امور ایثارگران مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر ویروس کرونا دهه فجر بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا برف و کولاک مشهد عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران