Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اجرای یک هزار و ۷۹ طرح اشتغال در مناطق شرق اصفهان اختصاص یافت.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اولویت توانمندسازی خانواده‌ها با محوریت اشتغال، اظهار کرد: با افزایش خشکسالی‌ها و تشدید بیکاری در شهرستان‌های شرق اصفهان، حوزه اشتغال کمیته امداد با هدف کمک به کاهش مصرف آب، به شناسایی و بررسی پتانسیل‌های شغلی در این منطقه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از شناسایی توانمندی‌ها و با توجه به گردش‌پذیر بودن منطقه و مصرف بالای آب در مشاغل کشاورزی، دامداری، تغییر رویکرد اشتغال مددجویان به شغل‌های خدماتی به ویژه در حوزه‌های بوم‌گردی و صنایع دستی که وابستگی کمتری به آب داشتند، ضروری بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: تسهیلاتی بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به یک هزار و ۷۹ طرح اشتغال در این منطقه، اختصاص یافت و با توجه به تغییرات انجام شده و در نظر گرفتن وضعیت اقلیمی و کاهش بار مشکلات مشاغلی که به شدت از لحاظ نیاز به آب پرمصرف بودند، برای مددجویان مناطق جرقویه علیا و سفلی، هرند، ورزنه و کوهپایه ۹۴۰ طرح اشتغال با موضوع خدمات ایجاد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: امیدواریم در آینده بتوانیم با تعامل بیشتر با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها مشکلات بیکاری مردم این منطقه از استان را که ناشی از وقایع طبیعی است، تا حد امکان برطرف کنیم.

کد خبر 551999

منبع: ایمنا

کلیدواژه: طرح های اشتغال کمیته امداد اشتغال زایی برای مددجویان امداد وام اشتغال مددجویان امداد تسهیلات اشتغال به مددجویان امداد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق طرح اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد