Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:57:33 GMT

تیم کی‌روش شانس دوم قهرمانی در آفریقا

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۸۱۷

تیم کی‌روش شانس دوم قهرمانی در آفریقا

تیم های ملی سنگال و مصر از بیشترین شانس برای کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آفریقا برخوردار هستند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از مشخص شدن چهره تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام ملت های آفریقا، این دور از رقابت ها از امروز آغاز می شود و تیم ملی کامرون به عنوان میزبان این بازی ها، به مصاف گامبیا می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تونس نیز پذیرای بورکینافاسو خواهد بود.

 

فردا نیز دیگر دیدارهای این مرحله برگزار می شود که تیم ملی مصر در دیداری حساس، به مصاف مراکش می رود. سنگال نیز باید با گینه استوایی دیدار کند تا پس از برگزاری این 4 مسابقه، چهره تیم های راه یافته به دیدار نیمه نهایی نیز مشخص شود.

 

 

وب سایت theanalyst به بررسی تیم های حاضر در این پیکارها پرداخته و براساس یک سری سیستم آنالیز، داده ها و اطلاعات تیم ها از دیدارهای قبلیشان، شانس آنها را برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها سنجیده است.

 

 

طبق اعلام این رسانه، تیم ملی سنگال با 24.4 درصد، شانس نخست کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها به شمار می رود. پس از آنها نیز مصر با کارلوس کی روش حضور دارد که 24.1 درصد بخت برای فتح جام دارد. مراکش با 17.2 درصد، تونس با 13.2 درصد و سرانجام کامرون میزبان با 10 درصد دیگر شانس های کسب عنوان قهرمانی به شمار می روند.

تیم ملی مصر تیم ملی سنگال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی مصر تیم ملی سنگال کسب عنوان قهرمانی رقابت ها تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب نشان برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سر بگذارد. در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کویت خواهد رفت.

مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده است و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

در این مسابقات نمایندگانی از کشور‌های جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

ملی‌پوشان کشورمان دیشب در محل سفارت ایران در دوحه، میهمان سفیر جمهوری اسلامی بودند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند