Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله ملکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا شمار پرونده‌های ورودی قاچاق کالا به شعب تعزیزات حکومتی استان را در سال جاری ۲ هزار و ۱۲۱ فقره عنوان کرد و افزود : از این تعداد یکهزار و ۷۸ فقره پرونده مربوط به قاچاق چوب بوده است.

وی تعداد کل پرونده های قاچاق در مدت مشابه سال گذشته را یکهزار و ۷۳۳ فقره اعلام کرد و گفت که ۷۸۹ فقره از این تعداد برابر با ۴۰ درصد مربوط به قاچاق چوب بود که نشان می دهد امسال در مقایسه با سال گذشته آمار پرونده های قاچاق چوب در استان ۵۶ درصد بیشتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی با اعلام این که در مجموع امسال ۳۳ درصد بیشتر از سال گذشته پرونده قاچاق در مازندران تشکیل شده است ،  افزود که ۹۸ درصد پرونده های قاچاق سال گذشته تاکنون به صدور حکم رسیده و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران شماره پرونده‌ های تخلفات صنفی ارسال به تعزیرات حکومتی در سال  جاری را هم ۲۵ هزار و ۹۲۰ فقره عنوان کرد و گفت که از این تعداد، ۲۵ هزار و ۲۲۹ فقره برابر با بیش از ۹۷ درصد پرونده‌ها با صدور رای نهایی مختومه شده است.

وی از جریمه بیش از یکهزار میلیارد ریالی متخلفان صنفی مازندران در سال جاری خبر داد و از درج نکردن قیمت با ۶ هزار و ۱۷۸ فقره به عنوان بیشترین تخلف صنفی در استان یاد کرد.

ملکی گفت که گرانفروشی با ۶ هزار و ۱۳مورد، رعایت نکردن دستوالعمل‌های بهداشتی با ۲ هزار و ۵۹۰، ارایه نکردن فاکتور خرید با ۲ هزار و ۸۵ و کم فروشی با یکهزار و ۵۲ مورد از دیگر تخلفات واحدهای صنفی مازندران در سال جاری بوده است.

 وی اجرای گشت و بازرسی مشترک از واحدهای صنفی را مهم ترین راهکار برای پیشگیری بموقع و برخورد با تخلفات اقتصادی در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، ارایه کالای با کیفیت و ایجاد تعادل در بازار برشمرد و افزود : عمده گروه‌های کالایی که در این گشت‌ها بازرسی می‌شوند، آرایشی و بهداشتی، آرد و نان، پوشاک، نهاده های دامی، خواربار و لبنیات، مواد غذایی و پروتیینی است.

برچسب‌ها ساری ایرنا تجارت چوب مازندران کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری ایرنا تجارت چوب ساری ایرنا تجارت چوب مازندران کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی پرونده های قاچاق سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان