Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری محله : «سید رضا شمسی‌ نژاد» مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اوشان، فشم، میگون، با اعلام این خبر گفت: «پس از حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد چهار نفر از اعضای یک خانواده دچار گازگرفتگی شدند که متاسفانه ۲ تن از آن‌ها جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر به سرعت توسط ماموران اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «با توجه به بارش‌های اخیر و ماندگاری سرمای هوا، لازم است شهروندان از سلامت سیستم‌های گرمایشی یا وسایل گازسوز خود اطمینان حاصل کنند.»

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی گفت: «اطمینان از استاندارد بودن لوله بخاری، شیلنگ گاز و اتصالات آن، فاصله یک متری کلاهک H مانند از ساختمان، مواردی است که می‌تواند در پیشگیری از حوادث موثر واقع شود و کمک کند دیگر شاهد چنین اتفاقات دلخراشی نباشیم.»

کد خبر 653445 برچسب‌ها محله همشهری محله گاز گرفتگی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محله همشهری محله گاز گرفتگی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اعضای خانواده ارتباطات صریح و صادقانه ای با هم دارند و تفاوت‌های فردی یکدیگر را می‌پذیرند و عواطف خود را آشکارا ابراز کرده و احساس ارزشمندی و عزت نفس در یکدیگر ایجاد می‌کنند.

وی یکی از اصول تقویت سلامت روانی در خانواده را اصل وجود روحیه قدردانی و سپاسگزاری در میان اعضای خانواده دانست و خاطرنشان کرد: هر یک از اعضای خانواده، در صورت انجام کارهای مفید و در راستای پیشبرد مصالح خانواده، از سوی اعضای دیگر خانواده مورد قدردانی قرار بگیرد که این قدردانی می‌تواند به صورت کلامی و یا غیرکلامی باشد.

ابراهیمی گفت: آنچه یک خانواده بهنجار را از خانواده نابهنجار متمایز می‌کند، فقدان مشکلات نیست بلکه وجود یک ساختار نیرومند و کارآمد برای حل مشکلات است.

رئیس بهداشت و درمان مشگین شهر تصریح کرد: خانواده‌های سالم، ساختار درونی خود را برای پذیرش موقعیت‌های متغیر و بحرانی، اصلاح می‌کنند، در حالی که خانواده‌های ناکارآمد ساختار خشک خود را که در برخورد با وضعیت جدید کارآمد نیست حفظ می‌کنند.

کد خبر 6086725

دیگر خبرها

  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • قدرتنمایی بزرگترین عضو خانواده تیگو در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ /عکس
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی