Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران ظهر امروز (شنبه)، در حاشیه کارگاه آموزشی ناظران فوتبال ایران که با نظارت کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود، اظهار کرد: از زمان بازی با عراق تا بازی مقابل امارات، از فرصت استفاده کردیم تا درباره آیین برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک، بازنگری‌ها و یادآوری‌هایی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی با ناظران صحبت کردیم، این کلاس را مفید دیدند. امیدوارم این کلاس‌ها بیشتر برگزار شود.

او درباره برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی در مسابقات گفت: مدرس درباره مسابقات بین‌المللی صحبت کردند و در داخل لیگ تاکید کردند که هیات فوتبال باید بررسی‌های لازم را انجام دهد. مشخصا بیان نشد که دقیقا چه باید انجام داد اما در حال حاضر تیم‌های میزبان کنفرانس‌های مطبوعاتی را برگزار و به روابط عمومی و هیات فوتبال گزارش می‌کنند.

محمودزاده درباره فسخ قرارداد در پنجره نقل و انتقالاتی گفت: قوانین نقل و انتقالاتی می‌گوید دو پنجره در هر فصل وجود دارد و بازیکنی اگر می‌خواهد خود را آزاد کند، باید قبل از اتمام پنجره با باشگاه خود توافق کند. این بازیکن حتی اگر به باشگاهی هم نرود، می‌تواند به عنوان سهمیه آزاد جذب شود. درباره فسخ یک‌طرفه قرارداد باید گفت در بازه نیم‌فصل اگر بازیکنی با باشگاه یا باشگاه با بازیکنی شرط ضمن عقد گذاشته و بند فسخ قرارداد را صراحتا نوشته باشد، تکلیفش با کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال است و ما به عنوان کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ باید کارهای مربوط به ثبت فسخ را انجام دهیم. ما چیزی را تایید نمی‌کنیم و تنها ثبت می‌کنیم. اگر در این مسیر، باشگاه مبدا اعتراضی انجام دهد باید در کمیته تعیین وضعیت پیگیری‌های لازم انجام شود.

مسئول کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ درباره فسخ قرارداد توسط مربیان لیگ گفت: یک بازیکن در طول فصل می‌تواند با سه باشگاه  قرارداد ببندد اما تنها در دو تیم می‌تواند بازی کند و در خصوص مربیان هم باید گفت اگر یک مربی با میل خودش جدا نشد و اخراج شد، ما نمی‌توانیم از نظر حقوقی مانع شویم و امکان عقد قرارداد با سه باشگاه برای یک مربی در صورتی رخ می‌دهد که مربی با میل خودش جدا نشود. اگر مربی با میل خودش جدا شود، در بیشتر از ۲ باشگاه نمی‌تواند در طول یک فصل مربی‌گری کند. این مساله در تمام لیگ‌های ایران مصداق دارد. قوانین باید مبنای حقوقی داشته باشند. نقل و انتقالات بازیکن سخت‌تر از مربی است چون مربی‌ها در فوتبال ما محدودتر از بازیکنان هستند.

او درباره ماجرای جذب بازیکن توسط استقلال خوزستان در حالی که این باشگاه از نقل و انتقالات محروم بود، گفت: بخش‌های بین المللی در این خصوص دخالت داشته‌اند. مراجع حقوقی ما در فدراسیون فوتبال پیگیر این مساله هستند و دوم این‌که ما کمیته تعیین وضعیت داریم که یک کمیته ملی است و این مباحث در فدراسیون مطرح است و ریز جزییات را آقای نورشرق باید به سازمان لیگ ابلاغ کند چون آن‌ها مجری مسابقات و نقل انتقالات هستند.

محمودزاده درباره نامه سازمان لیگ به شرکت ملی نفت در رابطه با قراردادهای بازیکنان نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به اساسنامه، قراردادها باید مورد تایید قرار بگیرد. باید به ما اعلام شود که مدیرعامل جدید حق امضا دارد و تا امروز هم قرارداد محمود فکری سرمربی نفتی‌ها برای ما ارسال نشده است.

او درباره طلب یحیی گل محمدی از شهرخودرو و بحث کسر امتیاز یا جریمه پرسپولیس بیان کرد: همه باشگاه باید از کمیته تعیین وضعیت فوتبال مجوز بگیرند و در بحث اختلاف مالی دو باشگاه شهرخودرو و پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس باید برای ثبت بازیکن جدید مجوز بگیرد. سازمان لیگ قطعا بدون مجوز کمیته وضعیت قراردادی را ثبت نمی‌کند و پرسپولیس هم شامل همین موضوع است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته تعیین وضعیت نقل و انتقالات سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۰: ارونوف گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۱۸: ضربه ایستگاهی بازیکن آلومینیوم با ضربه سر بازیکن خودی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس با ضربه تماشایی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۷: ضربه سر بازیکن آلومینیوم را گلر جوان پرسپولیس در اختیار گرفت.

در حال تکمیل

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها