Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:21:27 GMT

۱۳ پروژه راهداری در نظرآباد انجام شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۳۳۸۶

۱۳ پروژه راهداری در نظرآباد انجام شد

محمد همیالی روز شنبه به خبرنگاران گفت:  نصب ۲۵ تابلو راهنمایی و رانندگی در محور خلیج فارس(بادامک)، یک هزار متر شانه‌سازی راه در محور دنگیزک، بازسازی پل کریم آباد، خط کشی محور نجم آباد- اشتهارد به طول تقریبی ۳۰ کیلومتر، جمع‌آوری ۱۰۰ بنر و استند غیرمجاز در محورهای تحت پوشش و نخاله‌برداری از حریم راه در محورهای روستایی شهرستان نظرآباد از جمله اقدامات راهداری نظرآباد در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نظرآباد گفت: در این بازه زمانی نصب ۱۵۰ عدد چشم گربه‌ای در محور خلیج‌فارس(بادامک)، شستشوی مستمر تجهیزات ایمنی در محورهای تحت پوشش، پاکسازی ۳۶ کیلومتر حریم راه از زباله در جاده قدیم کرج- قزوین، اصلاح ۱۲ کیلومتر شیب شیروانی در آزادراه کرج- قزوین و انجام عملیات روکش آسفالت میکروسرفیسینگ در خط شمالی این  آزادراه به طول ۱۲ کیلومتر انجام شد.

 همیالی تصریح کرد: اجرای ۲ کیلومتر منظرآرایی در آزادراه کرج- قزوین، بازسازی ۳۰ مورد حفاظ روشنایی در محورهای تحت پوشش و شانه ‎سازی راه در محور قدیم (سه راهی سیمان) به طول ۲ کیلومتر، نیز توسط این اداره راه شهرستان نظرآباد با هدف ارتقای ایمنی تردد صورت گرفته است.

وی بیان داشت: همچنین پروژه روکش آسفالت محور قاسم‌آباد به انبارتپه و محور شهرک صنعتی سپهر به تنکمان نیز در مرحله عملیاتی شدن است که بعد از انتخاب پیمانکار عملیات اجرای پروژه آغاز خواهد شد.

این مسوول اظهار داشت: اعتبار تعیین شده این اداره برای انجام پروژه‌های مختلف در سال جاری مبلغ ۱۰۹ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال است که تاکنون ۶۰ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال آن تخصیص داده شده است.

همیالی گفت: همزمان با آغاز فصل سرما تمام کارکنان و نیروهای راهداری نظرآباد با آماده‌سازی ماشین‌آلات، تهیه و دپوی شن و نمک در سوله نمک و تجهیز راهدارخانه‌ها  مشغول خدمات رسانی به مردم شدند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نظرآباد تصریح کرد: همچنین راهدارخانه‌ مرکزی این اداره واقع در آزادراه کرج- قزوین با ظرفیت اسکان موقت بیش از ۷۰ نفر آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای است و مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند از آن استفاده کنند.

شهرستان ۱۶۰ هزار نفری نظرآباد در ۴۵ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرج نظرآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرج نظرآباد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرج نظرآباد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از احداث ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در این استان در یک سال گذشته خبر داد که این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ از افزایش ۷۸ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل احداث شده است که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین‌آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه‌جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و احداث راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان، نقش به‌سزایی در محرومیت‌زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: در سال‌جاری نیز احداث راه‌های روستایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد تا بخشی از عقب‌ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

کد خبر 747439

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد