Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@04:55:02 GMT

حمایت درویش از گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۳۴۳۹

حمایت درویش از گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا درویش در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: برخلاف جوسازی‌ها و مطالب منتشرشده، با آقای گل‌محمدی در ارتباطم و از او درخواست کردم تا از تصمیمش منصرف شود و به تمرینات برگردد. در تلاش هستیم مشکلاتی که تیم با آن روبه‌رو است را مرتفع کنیم. هرچند مسایل و مشکلات برجای مانده از گذشته بسیار بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خواسته‌هایی که از سوی کادر فنی و بازیکنان مطرح می‌شود بر حق است. بدعهدی‌های گذشته باعث دلخوری و ناراحتی شده و مشکلات برجای مانده، وضعیت کنونی را  به وجود آورده و تمام مجموعه پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داده است.

درویش گفت: طی چند روز آینده بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت می‌شود. همچنین برای زمین تمرین با چند مجموعه صحبت شده است که یکی از آنها در اختیار تیم قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: قبل از این گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم پرسپولیس خانه‌ی گل محمدی است. می‌خواهیم او را برگردانیم و با اقداماتی که صورت می‌گیرد با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.

درویش افزود: با تمام مشکلات و کمبودهایی که وجود داشته است این تیم را گل‌محمدی ساخته و پرداخته کرده است و بهتر از هرکسی با آن آشنایی دارد. قطعا بیش از هر کسی هم می‌خواهد حاصل تلاش‌های خود و همکارانش را ببیند. در همین راستا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد، البته برای این که مانند گذشته‌ها وعده بیهوده ندهیم باید بگوییم انبوه مشکلات و کمبودها را نمی‌شود در یک زمان کم مرتفع کرد ولی امیدواریم به یاری خدا شرایط حداقلی را فراهم بیاوریم تا کادر فنی و بازیکنان بتوانند، مسیر قهرمانی را ادامه بدهند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس به دنبال ۳ ستاره سپاهان پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته می‌شود؟ ضرر میلیاردی پرسپولیس به خاطر لجبازی اینستاگرامی بازیکنان!

258 251

کد خبر 1597546

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس احمدرضا درویش یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در خصوص اینکه ایا درویش در باشگاه پرسپولیس ماندنی است یا خیر اظهار کرد: او و سایر اعضای هیات مدیره حداقل تا پایان مسابقات که 5 هفته از آن باقی مانده است رد باشگاه ماندنی خواهند بود.

وی افزود: فقط یک صندلی در هیات مدیره خالی است که یک ناظر مالی منصوب خواهیم کرد که کارها در کنار سایر اعضا پیش برود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • صحبت های رضا درویش درباره واگذاری پرسپولیس / فیلم
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند