Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - محمدعلی صمیمی گفت:  توسعه طرح هادی و تأمین زمین برای اهالی این  ۲ روستا، نیاز به هماهنگی با مراجع بالاتر دارد.

او می گوید: روستای شادکام در محدوده حفاظت شده کوه بافق قرار گرفته است و برای واگذاری زمین نیاز به مجوز شورای عالی محیط زیست دارد.

به گفته او موضوع دیگر اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب این روستا است که در یک برنامه زمان‌بندی شده سه ماهه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمیمی گفت: موضوع دیگر تکمیل روشنایی ورودی روستا است که تا قبل از پایان سال انجام می‌شود.

او می گوید: جاده دسترسی روستای شادکام با روستای قطرم مشترک است و رفع مشکلات آن در سفر استاندار جزء مصوبات و برنامه‌های اجرایی قرار گرفت.

صمیمی گفت: بحث عمده، گاز رسانی به روستا است و سرانه‌ای که برای روستای شادکام و قطرم درن ظر گرفته شده حدود چار برابر سرانه‌ای است که قانون تعیین کرده است.

او گفت: پروژه گاز رسانی حدود ۲۰ میلیارد اعتبار دارد که شرکت گاز می‌تواند از سال ۱۴۰۱ شروع به کار کند تا بقیه پروژه نیز تأمین اعتبار شود.

طبق آخرین سرشماری انجام شده در سال ۱۳۹۵ جمعیت ثابت روستای شادکام ۱۸ خانوار و جمعیت روستای قطرم ۴۲ خانوار است.

انتهای پیام /ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم روستای شادکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان

علیرضا قاسمی در بازدید از مناطق سیل زده گفت: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستا‌هایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستا‌ها و شهر‌های درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکر‌های آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق | ویدئو
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق
  • بارش بی سابقه در روستای قطرم بافق
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت