Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:32:49 GMT

ایجاد ۱۵ هزار شغل در جنوب شرق دریای خزر

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۴۱۳۴

ایجاد ۱۵ هزار شغل در جنوب شرق دریای خزر

باشگاه خبرنگاران جوان  - محمد ترکمانه گفت: بنیاد با هدف تشکیل و تکمیل زنجیره ارزش در حوزه آبزی‌پروری، گردشگری دریایی و صنایع وابسته و اشتغال‌زایی در این حوزه در جنوب شرق دریای خزر، طرح توسعه کارآفرینی و تکمیل زنجیره تامین تولید آبزیان را در استان گلستان و با محوریت شهر‌های گمیشان و بندر ترکمن اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت در این طرح ۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای ایجاد ۱۵ هزار شغل در مناطق محروم استان گلستان در حوزه آبزی‌پروری، گردشگری دریایی و صنایع وابسته صورت می‌گیرد و بزرگ‌ترین سایت پرورش ماهی در قفس در کشور در منطقه گمیشان احداث می‌شود.

ترکمانه گفت: بنیاد برکت از سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی در رسته آبزی‌پروری را به شکل ویژه در دستور کار خود قرار داده است و تا به امروز ۲ هزار و ۱۰۰ طرح اشتغال‌زایی در حوزه پرورش آبزیان راه‌اندازی شده است و تا پایان امسال نیز ۹۲۰ طرح دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

 تاکنون ۴ هزار و ۶۵۶ طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور در مناطق محروم استان گلستان اجرا شده که ایجاد فرصت‌های کسب و کار برای ۱۴ هزار نفر را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد برکت پرورش ماهی اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان با عنوان اینکه توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: سال گذشته با اقدامات بهزیستی، برای ۱۷۱ نفر از معتادان بهبودیافته شغل ایجاد شد.

رحیمی با اعلان اینکه برای اشتغال این افراد سال گذشته تسهیلاتی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آنها حدود ۱۰۰، ۱۵۰ و یا ۲۰۰ میلیون تومان بوده که با سود ۴ و ۷ درصد و بازپرداخت ۷ ساله اعطا شده است.  

وی با اظهار اینکه از این تعداد، دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، گفت: شغل‌های ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان، میوه فروشی، خواربار فروشی، کشاورزی و دامداری است.  

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی