Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی حیدری گفت: مسؤولان و اعضای ستاد دهه فجر تلاش کنند جهاد تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و امیدآفرینی را در دستورکار قرار دهند، مراسم دهه فجر یک مراسم تشریفاتی نیست بلکه محلی برای بیان پیروزهای انقلاب در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در ستاد دهه فجر استان، اظهار کرد: دهه فجر پدیده بزرگی است و باید تلاش کنیم آیین ها و برنامه های خوبی در آن اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در ۴۳ سال گذشته تلاش کرده تا عوامل خود را برای تشدید فشار علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گیرد، افزود: تشدید فشار افتصادی، بحرانی نشان دادن کشور، ناچیز نشان دادن دستاوردهای بی نظیر انقلاب، تطهیر حکومت فاسد پهلوی، عصبانی کردن مردم، مشروعیت و مقبولیت زدایی از انقلاب، ایجاد شک در سلامت مسؤولان و خدتمگزاران صادق و... از مصادیق دشمنی های چندین ساله با ایرانیان است. 

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسؤولان و اعضای ستاد دهه فجر تلاش کنند جهاد تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و امیدآفرینی را در دستورکار قرار دهند، مراسم دهه فجر یک مراسم تشریفاتی نیست بلکه محلی برای بیان پیروزهای انقلاب در حوزه های مختلف است. 

حیدری ادامه داد: انقلاب اسلامی، انقلاب مردمی است بنابراین جشن پیروزی آن نیز باید مردم محور و برخواسته از بدنه ملت باشد. 

وی عنوان کرد: یکی دیگر از موارد مهم این است که زحمات مسؤولان صادق نظام جمهوری اسلامی در رفع مشکلات مردم به سمع و نظر افکار عمومی برسد و دهه فجر بهترین فرصت برای این مهم است. 

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ازجمله این پیگیری ها می توان به تلاش های مسؤولان این استان جهت تحقق اجرای باند دوم بزرگراه بروجن_لردگان_ایذه _خوزستان با اعتباری بالغ بر ۸٠٠ میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم النبیا یا تخصیص ۴٠٠ میلیارد تومان برای تامین آب شرب در این استان اشاره کرد. 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نظام جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی است

وی گفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان و کارمندان به منظور تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان موثر است.

وی تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و …را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف مورد تاکید است.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 6094356

دیگر خبرها

  • تبیین سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب/معلمان امیدآفرینی کنند
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود