Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پرونده شکایت از بازیکن گابنی گل‌گهر که از سوی کمیته انضباطی رای آن صادر شده و به کمیته استیناف رفته، هنوز به حکم نهایی نرسیده و در این خصوص ابهام های زیادی مطرح است. بر اساس حکم کمیته انضباطی دیدارهای گل گهر مقابل پیکان، استقلال و سپاهان ۳ بر صفر شده اما این حکم باید در استیناف تایید یا رد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت روزهای زیادی از حکم کمیته انضباطی اما هنوز استیناف نظرش را اعلام نکرده است. مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف در این باره مصاحبه ای انجام داده که در زیر می خوانید:

*نشست هفتگی شورای استیناف روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد اما این احتمال وجود دارد بنا به تشخیص علیرضا صالحی رییس شورای استیناف، جلسه فوق‌العاده دیگری برگزار شود. پرونده باشگاه گل‌گهر، حساس و داری ابعاد خاص و پیچیده‌ای است که باید با ظرافت، دقت و تمرکز ویژه‌ای مورد بررسی قرار گیرد. به خاطر حساسیت پرونده جلسات گذشته خود را در محلی غیر از فدراسیون فوتبال برگزار کردیم.

*رای نهایی به‌ زودی صادر خواهد شد و با اطمینان اعلام می‌کنم این رای عادلانه است. هیچ فردی جرات اینکه بخواهد به کمیته اسیتاف فشاری وارد کند ندارد. چند روز پیش شایعه‌ بی‌اساسی مطرح شد که که ۱۵ میلیارد تومان پول داده‌اند تا رای برگردانده شود و این شایعه ناجوانمردانه و به دور از واقعیت بود. فردی که این شایعه بی‌اساس را مطرح کرده بود، عقب نشینی کرده و گفت حرف‌هایم تحریف شده است. نمی‌دانم برخی‌ها چطور و چگونه می‌توانند وجدان خود را زیر پا گذاشته و دروغ بگویند.

*شاید در فضای مجازی فشارهایی باشد اما برای ما کوچک‌ترین اهمیت ندارد و توجهی به آن نمی‌کنیم. افرادی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حضور دارند که از افراد شناخته شده و قضات سرشناس و قاطع هستند که کوچک‌ترین آنها من هستم. هیچ فردی نمی‌تواند به این کمیته بگوید چه حکمی دهد و چه حکمی ندهد؛ ما اسیر جوسازی‌ها نخواهیم شد.

*درباره جزییات باید صالحی پاسخ دهد اما دیدگاه من این است با توجه به شرایط خاص پرونده باید تحقیقات و استعلام‌های دیگری گرفته می‌شد تا حک صادر شود.

*با توجه به اینکه عضو ارشد کمیته استیناف عباس موسوی به ویروس کرونا مبتلا شده و رای او تاثیرگذار است؛ با بهبودی ایشان جلسه بعدی برگزار و رای نهایی صادر خواهد شد تا به تمام گمانه‌زنی‌ها پایان داده شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته استیناف گل گهر کمیته استیناف گل گهر مهدی دادرس کمیته استیناف گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد

به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در شرایطی اعلام شد که نام‌های مطرحی برای سوت زدن چیدمان شده‌اند.

کمیته داوران و در رأس آن خداداد افشاریان با توجه به حساسیت بالای هفته‌های پایانی لیگ برتر روی استفاده از داوران کم‌تجربه برای هیچ‌کدام از مسابقات ریسک نکرده‌اند و برای هر 8 بازی این هفته از داوران باتجربه استفاده شده است.

رضا عادل، امیرسامان سلطانی، سیدرضا مهدوی، پیام حیدری، مرتضی منصوریان، یاسر همرنگ، کوپال ناظمی و بیژن حیدری 8 داور وسطی است که در بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر سوت می‌زنند که همگی نام‌های سرشناسی در جامعه داوری محسوب می‌شوند.

جالب اینکه کمیته داوران از برخی داوران سرشناس دیگر مثل علی صفایی، علی اصغر مومنی و... به عنوان داور چهارم برخی بازی‌ها استفاده کرده که این مسئله هم نشان از حساسیت در چیدمان داوران دارد.

اگرچه امکان اینکه قضاوت همه بازی‌های لیگ برتر بی‌اشتباه باشد، وجود ندارد اما می‌تواند اینطور برداشت کرد که کمیته داوران با استفاده از داوران باتجربه و مطرح قصد دارد اشتباهات را در هفته‌های پایانی و مشخصا هفته بیست و پنجم به حداقل برساند.

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد