Web Analytics Made Easy - Statcounter

از شایعه تا واقعیت: طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های مخالف دولت مطلبی را تحت عنوان «نوبت به انتصاب همسران رسید» و یا «شایسته‌سالاری سکته مغزی کرد؛ انتصاب همسر به عنوان مدیر حقوقی شستا» در فضای مجازی منتشر کردند. در این خبر ادعا شده است که رئیس کمیته انتصابات حقوقی همسرش خانم پاشاپور را بدون تجربه یک روز کار در قسمت حقوقی منصوب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما برخلاف اخبار منتشر شده، زینب پاشاپور، هیچ نسبت سببی و نسبی با هیچ کدام از مدیران شستا ندارد و وی با حکم مدیرعامل شستا به عنوان سرپرست حقوقی منصوب شده است. وی فارغ التحصیل رشته حقوق با معدل الف و از حقوق دانان برجسته، با تجربه و رتبه دوازده کنکور سراسری و جز نخبگان جامعه حقوقی کشور و مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه است و ضمن چندین سال فعالیت حقوقی در هلدینگ های شستا با مسایل حقوقی این بنگاه بزرگ اقتصادی آشنایی کامل دارد.
جالب اینجاست که رسانه‌هایی که این شایعه را منتشر کرده بودند، مطلب را بدون هیچ عذرخواهی از صفحه خود حذف یا مطلب را با خبر دیگری جابجا کردند.

به گزارش فارس، برخی مخالفان از زما روی کارآمدن دولت سیزدهم با کلیدواژه انتصابات فامیلی دروغ‌های زیادی را به تیم جدید دولت منسوب کردند. از دروغ به شخص آیت‌الله رئیسی، تا وزیر جهاد کشاورزی(اینجا)،، وزیر صمت(اینجا)، وزیر کار(اینجا)، در این میان شهردار تهران هم از این دروغ‌های بی‌نصیب نمانده است(اینجا).

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زینب پاشاپور شستا شایعه انتصابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسام‌الدین آشنا به هتاکی بی‌شرمانه محمدرضا شهبازی، مجری صداوسیما که در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته بود؛ «اصلاح‌طلبی نطفه‌اش حرام است! اصولگرایی لقمه‌اش حرام است!» واکنش نشان داد.

آشنا نوشت؛ اسکل نباشید؛ چه برای نظام و چه برای غیرنظام.

حرام لقمه نباشید؛ چه برای اصول و چه برای اصلاح.

بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901975

دیگر خبرها

  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • اینجا برای حیوانات پاپوش می دوزند | یکی به نعل و یکی به میخ
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!