Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@12:43:35 GMT

قیمت نهال گردو ایرانی و خارجی در زمستان

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۴۶۶۵

قیمت نهال گردو ایرانی و خارجی در زمستان

قیمت انواع نهال گردو باتوجه به نوع نهال متفاوت است و قبل از خرید باید با حدود قیمتی آن‌ها آشنا باشید تا در دام سودجویان گرفتار نشوید. در ادامه به معرفی بهترین انواع نهال گردو ایرانی و خارجی در زمستان ۱۴۰۰ می پردازیم و با بررسی قیمت آن‌ها می‌توانید انتخابی آگاهانه داشته باشید. در انتها با روش های اصولی برای تشخیص نهال ناسالم از سالم آشنا خواهید شد تا بتوانید یک نهال گردو سالم را تشخیص دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برترین انواع نهال گردو ایرانی و خارجی همراه با قیمت

در ادامه به معرفی ۹ نهال گردو برتر و پرفروش در سال ۱۴۰۰ می‌پردازیم که می توانید با توجه به موقعیت جغرافیایی زمین خود یکی از آن ها را که بیشترین سازگاری را با منطقه شما دارد، انتخاب کنید. قیمت انواع نهال گردو در سال ۱۴۰۰ برای هر نهال گردو مشخص شده است.

نهال گردو ارغوان کانادایی تیپ ۹

رقم تیپ ۹ گردوی ژنوتیپ کانادایی، اولین بار در ایران توسط مهندس رسول بابایی به روش بذری اصلاح شده زیر کشت قرار گرفته است. ویژگی‌های متمایز این نهال گردو باعث شده تا به‌عنوان یکی از اولین انتخاب‌های باغداران قرار بگیرد.
نهال گردو کانادایی بسیار پربار و باردهی آن از همان سال اول است و به‌مرور میزان باردهی آن بیشتر می‌شود. نهال گردو ژنوتیپ کانادایی تیپ ۹ ازنظر باردهی جانبی صد در صد است و۲ برابر چندلر و فرنور تناژ دارد.

نهال گردو ژنوتیپ برتر

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان یک پیشنهاد ویژه برای افرادی است که قصد خرید نهال گردو در مناطقی با ارتفاع ۰ تا ۲۵۰۰ متر فاصله از سطح دریا را دارند. مغز گردو ژنوتیپ درشت و سفیدرنگ است و درصد مغز آن ۶۵% است.

قیمت نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ ۷ در حدود ۱۵۰.۰۰۰ تومان است.

لازم به ذکر است که گردو ارغوان کانادایی تیپ ۹ و گردو ژنوتیپ تیپ ۷ با شرایط آب و هوایی ایران بیشترین سازگاری را دارند زیرا دارای این ویژگی‌ها هستند:

دیربرگده خودگرده افشان زود خزان در پاییز نهال گردو چندلر پیوندی

درخت گردو چندلر یک درخت نسبتاً نیرومند و نیمه قائم است. گردو چندلر دارای طعمی ملایم و دلپذیر است. اندازه گردو چندلر بزرگ، صاف و بیضی شکل است و دارای پوستی نازک است.

قیمت نهال گردو چندلر پیوندی در سال ۱۴۰۰ در حدود ۲۵۰.۰۰۰ تومان است.

نهال گردو فرنور پیوندی

گردوی فرنور در اصل متعلق به کشور فرانسه بوده و یکی از جدیدترین درختان پیوندی در کشور است. گردو فرنور شکل گرد زیبایی داشته و پوست آن کاغذی است به‌صورتی که به‌راحتی قابل کنده شدن است.
مهم‌ترین ویژگی گردوی فرنور مغز آن است که به رنگ روشن و فاقد هرگونه تیرگی است. فاصله کاشت نهال گردوی فرنور ۷×۵ یا ۶×۶ متر است.

قیمت نهال گردو فرنور پیوندی در حدود ۲۵۰.۰۰۰ تومان است.

نهال گردو تویسرکان

نهال گردو تویسرکان از بهترین ارقام گردوی ایرانی است که در منطقه‌ی تویسرکان می‌روید. این منطقه شرایط آب‌وهوایی مناسبی برای کشت و پرورش گردو دارد. نهال گردو تویسرکان دیرگل و مقرون به صرفه است.

نهال گردو تویسرکان باقیمت ۱۲۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ تومان در بازار خریدوفروش می‌شود.

نهال گردو خوشه‌ای

کاشت نهال گردو خوشه‌ای برای مناطق معتدل و سردسیری مناسب است. گردو خوشه‌ای در هر خوشه خود ۵ الی ۲۵ گردو را جای می‌دهد و همچنین در دسته گیاهانی است که در بعضی شرایط زودبازده و در برخی شرایط آب‌وهوایی دیگر دیربازده می‌شود.
نهال گردو خوشه‌ای پاکوتاه است و باردهی جانبی و چربی این گردو بیشتر از گردوهای دیگر است.

قیمت نهال گردو خوشه ای در حدود ۱۵۰.۰۰۰ تومان است.

نهال گردو اسرائیلی

نهال گردو اسرائیلی جزو ارقام اقتصادی است و میوه‌های آن به‌صورت خوشه‌ای رشد می‌کنند. این نهال از سال دوم شروع به باردهی می کند و هرساله به میزان باردهی آن اضافه می شود.

قیمت نهال گردو اسرائیلی امسال در حدود ۱۵۰.۰۰۰ تومان است.

نهال گردو توسرخ

نهال گردو توسرخ یکی از انواع نهال گردو خاص و منحصربه‌فرد است که جزو گیاهان دیر گل است.  این نهال گردو برای مناطق سردسیری و معتدل مناسب است و جزو نهال‌های گردو لاکچری و گران‌قیمت است که در فروشگاه‌های آنلاین و یا فروشگاه‌های خاص موجود است. مغز قرمزرنگ آن تجربه متفاوتی از گردو را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

قیمت نهال گردو توسرخ در حدود ۳۵۰.۰۰۰ تومان در سال ۱۴۰۰ خریدوفروش می‌شود.

نهال گردو پکان

نهال گردو پکان یکی از بهترین انواع نهال‌ گردو برای مناطق گرمسیر است که قابلیت رشد در مناطق سردسیر را ندارد. مغز گردو پکان بسیار چرب و خوش طعم است و بیشتر وزن آن را (در حدود ۹۰%) مغز گردو تشکیل می دهد.

نهال گردو پکان باقیمت ۳۵۰.۰۰۰ تومان در بازار خریدوفروش می‌شود.

گردو کانادایی ارغوان تیپ ۹ مختص مناطق معتدل و سردسیری کوهستانی است. مقاومت تیپ ۹ در اثر سرما بیشتر از چندلر و فرنور است. یکی از ویژگی‌های برتر نهال گردو کانادایی مقاومت بالا نسبت به آفتاب سوختگی و آفت کنه خاکی گردو است.

قیمت نهال گردو کانادایی تیپ ۹ در حدود ۱۵۰.۰۰۰ تومان در بازار خریدوفروش می‌شود.

نهال گردو خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

در هر حرفه‌ای سودجویانی وجود دارند که فقط به دنبال منافع خود و کسب سود بیشتر هستند. در این میان افرادی هستند که نهال‌های ناسالم را جایگزین نهال‌های سالم می‌کنند و به مشتری می‌فروشند. به همین منظور باید با ویژگی‌های یک نهال سالم آشنایی داشته باشید تا بتوانید نهال گردو ناسالم را از سالم تشخیص دهید.

ریشه نهال باید مرطوب باشد و خشک نباشد. رنگ ریشه‌ها نباید تیره باشد. تنه نهال گردو باید سبزرنگ و قد کشیده باشد. نهال گردو باید عاری از هرگونه آلودگی و آفات باشد. نهال گردویی را انتخاب کنید که ضمانت بازگشت نهال داشته باشد. نهال گردو باید دارای شناسنامه باشد. خرید نهال گردو از بهترین نهالستان ایران

برای خرید نهال گردو می توانید به سایت www.nahalarghavan.com مراجعه کنید و انواع نهال را همراه با شناسنامه و ضمانت بازگشت نهال خریداری کنید. یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش نهال گردو، نهالستان ارغوان نهال است که اقدام به آماده‌سازی و فروش نهال در سرتاسر کشور می‌نماید.

برای احداث باغ گردو لازم است تا با انواع نهال گردو، نحوه کاشت و برداشت صحیح، نحوه آبیاری و ... آشنایی کامل داشته باشید. نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی علاوه بر فروش بهترین ارقام نهال گردو ایرانی و خارجی به‌صورت آنلاین و حضوری، مشاوره‌های رایگان در زمینه شرایط محیطی برای باغداران و افرادی که به دنبال خرید نهال گردو هستند، ارائه می‌دهد.

اگر به تازگی شروع به احداث باغ گردو کرده‌اید، پیشنهاد ما به شما دو نمونه نهال گردو ارغوان کانادایی تیپ ۹ و نهال گردو ژنوتیپ تیپ ۷ است که دیربرگده، خودگرده افشان، زود خزان در پاییز، مقاومت بالا نسبت به آفات و بیماری‌ها و باردهی بسیار بالا است.

باغداران محترم جهت آگاهی از شرایط و تسهیلات خرید نهال گردو می‌توانند با واحد فروش نهالستان ارغوان نهال تماس بگیرند. ۰۹۱۴۱۸۳۶۵۳۵

کد خبر 1597572

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نهال گردو تویسرکان خریدوفروش می شود نهال گردو ژنوتیپ انواع نهال گردو خرید نهال گردو قیمت نهال گردو ۰۰۰ تومان ۰۰۰ تومان سال ۱۴۰۰ گردو چندلر ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟

برخی از کشتی‌گیران کشورمان با ملیت دیگر در انتخابی المپیک پاریس مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که چند کشتی‌گیر ایرانی با ملیت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی شرکت‌کنندگان در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک را اعلام کرده که نام متقی‌نیا در وزن ۷۴ کیلوگرم به چشم می‌خورد. وی در این رویداد انتخابی برای تیم‌ملی اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک در این انتخابی و برای کسب سهمیه کشتی می‌گیرد.

آرش یوشیدا هم کشتی‌گیر دورگه تیم ملی ژاپن است که در ۹۷ کیلوگرم در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. وی در انتخابی قاره آسیا مقابل امیرعلی آذرپیرا مغلوب شد و به سهمیه نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد