Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش با مشاوران جوان، دانشجویان دانشگاه های افسری، علوم پزشکی و هنرآموزان مراکز آموزش درجه داری ارتش دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش قدس انلاین، نشست صمیمانه و هم اندیشی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با مشاوران جوان متشکل از دانشجویان دانشگاه‍های افسری امام علی(ع)، خاتم الانبیا(ص)، شهید ستاری، فارابی، علوم پزشکی و هنر آموزان مراکز آموزش درجه داری شهید خضرایی نیروی هوایی، حضرت علی اکبر(ع) نیروی پدافند هوایی اراک به میزبانی مرکز آموزش حضرت جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 همچنین دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و هنرآموزان مرکز آموزش درجه داری نیروی دریایی در رشت  به صورت دورسخنی در این نشست حضور داشتند.
این گزارش حاکی است، مشاوران جوان، دیدگاه‌های و پیشنهادهای مدّ نظر خود را در حوزه‍های  مختلف به صورت مستقیم با فرمانده کلّ ارتش مطرح کردند .
در این نشست صمیمی دانشجویان، انتشار و انعکاس اقدامات راهبردی و اقتدار آفرین ارتش برای مردم با رفع مانع طبقه بندی و محرمانگی اقدامات، تمرکز بیشتر بر انتقال تجارب ارزشمند پیش کسوتان به جوانان، پرداختن عمیق‍تر به شهدای ارتش به‍ویژه اسطوره‍های دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و همچنین استمرار این جلسات خوب و صمیمی را از فرمانده کل ارتش درخواست کردند.
در ادامه امیر سرلشکر موسوی ضمن تبیین اهداف و راهبردهای ارتش در حوزه‍های گوناگون، با ابراز خرسندی از حضور در جمع مشاوران جوان بر لزوم افزایش بهره‍وری کارکنان تأکید کرد و گفت: اشخاص مختلف اعم از افسران، درجه‌داران و کارمندان در مشاغل و رده‍های مختلف خود بایستی به نحو شایسته‍ای ایفای نقش کنند و به سهم خود موجبات اعتلای سازمان را فراهم کنند.
وی از عملیاتی شدن کانون‌های ارزیابی و رشد در همه رده‌های ارتش طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد: فراهم شدن زیرساخت این کانون‌ها، حاصل 3 سال زحمت و پیگیری مستمر قسمت‌های مختلف بوده و با بهره‌گیری از این کانون علاوه‌ بر شناسایی کارکنان نخبه، نسبت به تقویت نقاط قوت و مرتفع ساختن نقاط ضعف اقدام خواهد شد.
فرمانده کل ارتش افزود: کانون ارزیابی ارتش با وجود اینکه کانونی نوپا و جوان است، از بهترین و معتبر‍ترین کانون‍های  کشوری،  شناخته شده است .
امیر سرلشکر موسوی در خاتمه، دستورات لازم را برای پیگیری درخواست‍های دانشجویان و هنرآموزان و بررسی راهکارهای اجرایی پیشنهادها و درخواست‍های مطروحه صادر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارتش دانشگاه افسری مدافع حرم دفاع مقدس فرمانده کل ارتش مشاوران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین