Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا جان‌ نثاری، روز شنبه در جلسه تکریم و معارفه فرماندار سمیرم در مجتمع غدیر این شهر اظهار داشت: بهره گرفتن از ایده‌های مردم در ابعاد نظارتی، اجرایی و اجتماعی، بسیار کمک‌کننده و تسهیلگر امور خواهد بود.
وی تصریح کرد: جوانان نُخبه و فرهیختگان، بخش بزرگی از مردم هستند که اگر از فکر و خلاقیت آنها استفاده شود عمده مسائل منطقه‌ای، شناسایی و بهتر حل و فصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار اصفهان با بیان‌اینکه مدیر خوب، مدیر و مسوولی است که خدمت را سرلوحه کارش قرار دهد، افزود: محور در مدل خدمت به مردم، جهادی و انقلابی عمل کردن است.
جان‌نثاری خاطرنشان کرد: اگر یک مسوول، مشکل مردم را مسأله خود بداند و در مسیر اجرای قانون حرکت کند، مردم نیز با خادمان خود بهتر همراه و همفکر خواهند شد.
به گفته معاون استاندار اصفهان، پُست‌های مدیریتی ماندگار نیستند و آنچه می‌ماند خدمت، کار و تلاش جهادی است.
وی با اشاره به بافت کشاورزی سمیرم گفت: تعامل و همفکری با قشر زحمتکش کشاورز نیز باید در برنامه کاری فرماندار جدید، محوریت داشته باشد.

امام‌ جمعه سمیرم در ادامه اظهار داشت: بهترین هدیه دولت به ملت، تلاش شبانه‌روزی برای حل تنگناها و مشکلات معیشتی آنان است.
حجت‌الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده ابراز امیدواری کرد، فرماندار جدید با همه توان و با همراهی مدیران ارشد استان، امور اجرایی، عمرانی و فرهنگی این خطه را سر و سامان دهند و به پیش ببرد.
به گزارش ایرنا، مراد الیاس‌پور که سابقه بخشداری مرکزی پیربکران و اصفهان را در کارنامه خود دارد در این نشست بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمیرم معرفی شد.

محمدرضا عسگریان نیز که پیش از این فرماندار سمیرم بود، چندی قبل بعنوان فرماندار گلپایگان معرفی شد.
شهرستان سمیرم با افزون بر ۹۰ هزار جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها مراسم معارفه گلپایگان سمیرم جوانگرایی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم معارفه گلپایگان سمیرم مراسم معارفه گلپایگان سمیرم جوانگرایی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان

فرماندار ازنا(استان لرستان) گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند