Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در پی انتشار خبر حمله مأموران شهرداری قزوین به خانه هنرمندان اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین اطلاعیه‌ای پیرامون مسائل پیش‌آمده در خانه هنرمندان را در اختیار خبرگزاری تسنیم گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، صبح امروز خبری که در یکی از خبرگزاری‌های استان قزوین با این تیتر که مأموران شهرداری به جان خانه هنرمندان قزوین افتادند، منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این خبر آمده بود که «مأمورین شهرداری قزوین وارد خانه هنرمندان قزوین شده و با شکستن درب اتاق‌ها به اسباب و اثاثیه خانه و آثار هنرمندان آسیب وارد کردند.»

خبرگزاری تسنیم هم در پی انتشار این خبر پیگیر جزئیات این اتفاق از شهرداری قزوین که در نهایت اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین اطلاعیه‌ای پیرامون مسائل پیش‌آمده در خانه هنرمندان را در اختیار خبرگزاری قرار داد.

در این اطلاعیه چنین آمده است: خانه هنرمندان، از سالهای گذشته با استفاده از اجازه و اختیارات ویژه شهردار وقت، در ساختمان بوستان مشاهیر قزوین که متعلق به شهرداری قزوین است مستقر شده و از فضا مشترکا با شهرداری استفاده می‌کرد. با وجود استقرار چندساله خانه هنرمندان در ساختمان مشاهیر، فضای در اختیار ایشان بدون استقرار تجهیزات از سوی خانه هنرمندان، به نحوی رها شده و بلااستفاده باقی مانده و کلیه اموال موجود در ساختمان نیز (اعم از میز، صندلی و دیگر امکانات) تماماً متعلق به شهرداری قزوین بود.

لذا با توجه به نیاز مجموعه شهرداری برای استقرار برخی واحدهای خود در این مکان، طبق روال معمول و با هماهنگی های اداری صورت گرفته درون مجموعه، به خانه هنرمندان اطلاع داده شد با توجه به شرایط موجود، شهرداری قزوین از ملک خود استفاده خواهد کرد و مکان دیگری در اختیار این مجموعه قرار خواهد گرفت.

متأسفانه با وجود اعلام قبلی به خانه هنرمندان مبنی بر قصد شهرداری برای استفاده از ملک و اموال خویش، اقداماتی از سوی خانه در جهت ممانعت از این امر و در اختیار گرفتن کل فضا صورت گرفت. لذا با توجه به اینکه ساختمان و اموال موجود در آن تماما متعلق به شهرداری قزوین بود، اقدامات لازم در خصوص استقرار واحدهای مورد نظر شهرداری صورت گرفت.

جذب نیروی جدید در شهرداری قزوین ممنوع شدادامه پیگیری تسنیم|‌ضرب‌الااجل 10روزه دادگستری برای تعیین سهم شهرداری قزوین در شهرک اندیشهانتصاب حاشیه‌ساز در شهرداری قزوین / اعضای شورای شهر دخالت در انتصاب سرپرست سازمان فضای سبز را رد کردند

در بند پایانی این اطلاعیه چنین آمده است: «تأکید می‌شود به تشکل مربوطه عنوان شده بود که با طی مراحل قانونی مکانی جهت استقرار واگذار خواهد شد؛ اما متأسفانه برخی از افراد به نام این تشکل ایجاد حاشیه در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی را دنبال کردند. لذا این حواشی نمی‌تواند سلب‌کننده حق شهرداری برای استفاده از املاک خویش باشد و حقوق قانونی برای شهرداری قزوین جهت پیگیری حقوقی موضوع محفوظ است.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی قزوین خانه هنرمندان شورای اسلامی قزوین خانه هنرمندان شهرداری قزوین خانه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم

توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم

دیگر خبرها

  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس