Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:09:29 GMT

توفان در کمین آمریکا؛ بیش از سه هزار پرواز لغو شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۵۱۰۲

توفان در کمین آمریکا؛ بیش از سه هزار پرواز لغو شد

به گزارش ایرنا، تارنمای روزنامه فرانسوی لو موند  روز شنبه از پیش بینی وزش باد شدید در منطقه نیویورک و بوستون خبر داد و نوشت: انتظار می رود که "نیوانگلند" و شمال شرق، از جمله "نیویورک" و "بوستون" بیشترین آسیب را از توفان پیش رو ببینند.

اریک آدامز شهردار نیویورک با انتشار توییتی ضمن اعلام آمادگی این شهر برای شرایط توفانی آخر هفته،‌ هشدار داد که بارش ۳۰ سانتی متری برف در نیویورک دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش سایت ردیابی پرواز FlightAware، در حال حاضر حدود سه هزار و ۴۰۰ پرواز که مبدا یا مقصد آنها آیالات متحده بود، برای امروز شنبه لغو شده اند و پیشتر و تا روز جمعه، بیش از یکهزار و ۴۵۰ پرواز لغو شده بود.

در همین ارتباط سرویس ملی هواشناسی آمریکا (NWS) نسبت به آنچه "شرایط سفر تقریباً غیرممکن" در بخش‌هایی از سواحل میانی اقیانوس اطلس و نیوانگلند اعلام کرده، هشدار داده است.

پیشتر نیز فرمانداران نیویورک و نیوجرسی وضعیت فوق العاده و شهردار بوستون وضعیت اضطراری برفی را برای شهر خود اعلام کرده اند.

به گزارش سرویس ملی هواشناسی آمریکا (NWS)، این طوفان که انتظار می رود در ۲۴ ساعت آینده به سرعت تقویت شود، موجب کاهش شدید دما در این کشور خواهد شد.

صبح امروز نیز تارنمای نشریه نیوزویک اعلام کرد که اعلام وضعیت اضطراری در چندین ایالت آمریکا به دلیل پیش‌بینی وقوع توفان زمستانی، بار دیگر باعث هجوم مردم به سمت فروشگاه های مواد غذایی شده است.

برچسب‌ها نیویورک اقیانوس اطلس توفان ایالات متحده آمریکا بوستون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیویورک اقیانوس اطلس توفان نیویورک اقیانوس اطلس توفان ایالات متحده آمریکا بوستون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک

با مداخله پلیس نیویورک در تظاهرات دانشجویی حامیان فلسطین، ۱۳ نفر در دانشگاه نیویورک و ۴۳ نفر در «مدرسه جدید» بازداشت شدند.

به گزارش ایرنا، تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین از زمان شروع در ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) دست‌کم در ۴۰ پردیس از دانشگاه‌های مختلف آمریکا منجربه دستگیری حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر تا این لحظه شده است.

در ادامه این ناآرامی‌ها، پلیس نیویورک با درخواست شهردار این شهر برای متفرق کردن «اجتماعات غیرقانونی در زمین‌های دانشگاه» وارد عمل شد و ۱۳ معترض را در دانشگاه نیویورک و ۴۳ نفر دیگر را در پردیس «مدرسه جدید» دستگیر کرد.

پلیس در واکنش به اصرار گاردین و دیگر رسانه‌ها برای توضیح درباره هویت معترضان، مدعی شد که حدود ۲۹ درصد از معترضان و ۶۰ درصد دستگیرشدگان «مربوط به دانشگاه» نبوده‌اند، اما توضیحی درباره منظور خود از «ارتباط با دانشگاه» ارائه نکرد.

روز گذشته نیز پلیس با هجوم به پردیس جنوبی دانشگاه کالیفرنیا (UCLA) دست‌کم۲۰۰ نفر را بازداشت کرد.

دانشجویان آمریکایی دانشگاه‌های مختلف آمریکا طی چند هفته اخیر با برگزاری تظاهرات دانشجویی خواستار برقراری آتش‌بس کامل در غزه و پایان دادن به سرمایه‌گذاری دانشگاه‌های خود در شرکت‌های حامی اسرائیل شده‌اند.

اگرچه رژیم اسرائیل این جنبش دانشجویی را «یهودستیزانه» می‌خواند، اما برگزارکنندگان این جنبش که در میان آنها افراد یهودی حضور دارند، این اتهام را رد و تصریح می‌کنند که حرکت آنها درخواستی صلح‌آمیز برای حمایت از فلسطین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است
  • فیلم/روایت استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا از لحظات دستگیری‌اش به دست پلیس نیویورک
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند