Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@13:15:11 GMT

3 خدمت رایگان توزیع برق سمنان به مناسبت دهه فجر

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۵۴۴۰

3 خدمت رایگان توزیع برق سمنان به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد، سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: «تغییر مکان داخلی لوازم اندازه‌گیری انشعاب تک فاز خانگی در صورت دارا بودن شرایط فنی»، «تغییر مالکیت اشتراک تک فاز خانگی» و «آزمایش لوازم اندازه‌گیری انشعاب تک فاز خانگی» به عنوان سه خدمتی هستند که بدون اخذ هزینه ارائه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشترکانی که مایل هستند تا از این سه خدمت به صورت رایگان بهره‌مند شوند، باید اپلیکیشن «برق من» را از طریق کافه بازار و یا از وب‌سایت شرکت توزیع برق استان دریافت و روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده و در قسمت خدمات مشترکان، با درج مستندات مربوطه، خدمات موردنظر را اخذ کنند.

سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: این طـرح ویـژه دهه فجر است و در بـازه زمانی ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه سـال جاری، مشترکان برق می‌توانند فقط به صورت غیرحضوری، سه خدمت اعلام شده، را به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان سیدمحمد حسینی نژاد دهه فجر برق من توزیع برق سمنان توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود