Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@03:55:00 GMT

ساماندهی بیش از ۳ میلیون کارتخوان

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۵۴۵۵

منظور گفت: طی ۲ ماه گذشته، بیش از سه میلیون کارتخوان ساماندهی شده‌اند که بخش عمده آن مربوط به غیرفعال سازی بوده است. ناطقان: داود منظور گفت: با اجرای طرح ساماندهی کارتخوان ها، بیش از سه میلیون دستگاه ساماندهی شده که از این تعداد، صاحبان ۲ میلیون دستگاه کارتخوان درخواست غیرفعال سازی داده اند.

به گفته رئیس سازمان مالیات، یک میلیون دستگاه کارتخوان در این مدت، به حساب پرونده مالیاتی متصل شده است و ۱۵۰ هزار صاحب دستگاه کارتخوان در این مدت، درخواست تشکیل پرونده مالیاتی داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صاحبان کارتخوان‌ها اگر تا پایان بهمن ماه نسبت به رسیدگی به دستگاه‌های خود اقدام نکنند، سه اقدام عدم استفاده از مشوق برای فعالان اقتصادی، جرایم و غیرفعال سازی کارتخوان‌ها نسبت به آن‌ها اعمال خواهد شد.

 اصناف و دارندگان کارتخوان در صورت ثبت کارتخوان‌های خود در سامانه سازمان امور مالیاتی، می‌توانند از مشوق‌هایی از جمله معافیت مالیاتی که برای سال ۱۴۰۰ به میزان ۳۶ میلیون تومان است، بهره‌مند شوند.

طی ماه‌های اخیر با توجه به اشرافیت اطلاعاتی، بیش از ۷۷ هزار مؤدی مالیاتی که با وجود داشتن بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان تراکنش مالی، متقاضی استفاده از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم در تعیین مالیات شده بودند، شناسایی شده اند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: ساماندهی ، کارتخوان ، غیرفعال سازی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ساماندهی کارتخوان غیرفعال سازی غیرفعال سازی کارتخوان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی

بررسی بودجه امسال نشان میدهد بانک مرکزی بیشترین سهم مالیاتی در بین شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم‌، سهم مالیاتی شرکتهای دولتی نشان میدهد در بودجه 1403 بانک مرکزی 17 درصد از کل مالیات شرکتهای دولتی را پرداخت خواهد کرد.

شرکت ملی نفت 13 درصد و شرکت ملی گاز 4 درصد از درامدهای مالیاتی 1403 شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهند داد.

ایمیدرو نیز یکی از بزرگترین شرکتهای دولتی مالیات دهنده در سال 1403 است که 10 درصد از درامدهای مالیاتی دولت از محل مالیات شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم