Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، نشست مشترک ذوالقدر و نگاهداری در محل مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد. در این نشست دو طرف بر افزایش همکاری و تعاملات با یکدیگر و قانونگذاری در راستای سیاستگذاری های مفید و موثر تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهداری در این نشست با اشاره به ظرفیت های مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که متناسب با این ظرفیت ها، همکاری مرکز و مجمع تشخیص در راستای موضوعات مورد علاقه طرفین گسترش پیدا کند.

همچنین در این نشست در راستای گسترش همکاری های این دو نهاد مهم کشور، طرفین برای امضای توافق نامه همکاری مشترک در آینده نزدیک تاکید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مركز پژوهش هاي مجلس مجمع تشخيص مصلحت نظام مرکز پژوهش های مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • ایران و سریلانکا همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را گسترش می‌دهند