Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندار شهرستان همدان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت توجه و حضور بیش از پیش مسئولان در جمع اقشار مختلف مردم در دولت مردمی تاکید کرد: مسئولیت و پیشبرد امور در شرایط فعلی نیازمند کار جهادی و مضاعف است که قطعاً با نشستن پشت میز محقق نمی‌شود و هر مسئولی در هر جایگاهی موظف است بصورت عملیاتی در میدان و در مقام عمل با مردم در ارتباط مستقیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد علی محمدی افزود: کار در مرکز استان با همراهی و انسجام خوبی پیش می‌رود و بخش قابل توجهی از امنیت و آرامشی که در بستر آن سایر فعالیت‌ها انجام می‌پذیرد مرهون مدیریت و تلاش شبانه روزی در حوزه سیاسی و امنیتی و همکاری مجدانه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که با کمترین حاشیه‌ها ضمن رصد مستمر و پیش بینی‌های لازم از تنش‌های احتمالی پیشگیری می‌شود.

وی از تدوین برنامه عملیاتی ۵ ساله استفاده از منابع آب در سطح شهرستان خبرداد و اظهار کرد: طی تفاهم نامه بین جهادکشاورزی و منابع آب مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی بعنوان بزرگترین بخش مصرف کننده منابع آب در دستور کار قرار گرفته تا با اصلاح الگوی کشت، جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز، توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و سایر راهکارهای عملی بحران کم آبی را مدیریت کنیم.

محمدی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه کار در حوزه سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اضافه کرد: شورای تأمین، امور انتخابات، مدیریت کرونا، آموزش و پرورش و آموزش عالی، بهداشت، درمان و امنیت غذایی، وقایع حیاتی چهارگانه، آسیب‌های اجتماعی و قاچاق کالا، احزاب، تشکل‌ها و سازمانهای مردم نهاد بخشی از وظایف مرتبط با این حوزه است که ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده انتظار داریم با تغییر این معاونت با توان بیشتر کارها انجام شود.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان نیز در شورای اداری شهرستان همدان گفت: یکی از مصادیق عمل صالح همین مسئولیتها است که به افراد سپرده می‌شود تا با توفیق خدمت به مردم رضایت خداوند متعال نیز حاصل گردد.

مسلم مخفی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی شجره طیبه ای که بدست امام راحل شکل گرفت، از خون شهدا شرافت و آبرو کسب کرد و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امروز به درختی تناور تبدیل شده است که اکنون همه مسلمانان، شیعیان و آزادی خواهان جهان به آن امیدوارند.

وی تصریح کرد: در فضای سیاسی و مجازی کنونی کشور جریان نفاق با دستان آلوده خویش از همه توان و پر رویی خود برای ناکارامد نشان دادن نظام استفاده می کندکه لازم است از فرصت دهه فجر پیش رو برای بیان دستاوردها و خدمات بنحو مطلوب استفاده شود.

در این نشست ضمن تجلیل از فاطمه حبیبی و حمید عبدلی، ضرغام احمدوند و محمد حسن دهبانی بعنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان و بخشدار مرکزی همدان معرفی شدند.

کد خبر 5411933

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری همدان فرمانداری همدان بخشداری مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه خراسان رضوی شیوع کرونا واکسن کرونا برف و کولاک مشهد همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند

ایسنا/تهران معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دستگاه‌های مردمی و فرهنگی در حوزه مشارکت در انتخابات همکاری داشتند و این باعث شد تا انتخاباتی باشکوه در استان برگزار شود.

سید عباس جوهری در آیین تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات شهرستان ملارد اظهار کرد: افزایش میزان مشارکت مردم و همکاری ائمه جمعه ارزشمند است و این موفقیت‌ها ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی است. در استان تهران بیش از ۱۴۰ برنامه برای رای اولی‌ها برگزار شد و اقشار مختلف مردم مانند هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و اصناف پای کار انتخابات بودند. 

وی در ادامه افزود: انتخابات بدون حاشیه برگزار شد و این نتیجه برنامه‌ریزی‌ و اصلاح قانون انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به‌صورت کاملا الکترونیک و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: سطح تعامل بین دستگاه‌های مختلف به‌ خصوص در شورای نگهبان و هیات نظارت در سطح استان و شهرستان قابل تقدیر بود. چرا که هر کسی در خطوط وظایف خود حرکت کرد و وظیفه خود را انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است