Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی عصر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری ضمن قدردانی از فضاسازی و تبلیغات محیطی انجام شده به وسیله شهرداری‌های استان در مقابله با کرونا، افزود: وضعیت فعلی کرونا در استان نگران کننده است و در صورت عدم مراقبت و بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، موجب افزایش سیر صعودی و بستری بیماران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: دفتر امور روستایی استانداری با استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها برای تشویق و ترغیب روستاییان به منظور تزریق واکسن به‌ویژه دز سوم اقدام کند.‌
وی تاکید کرد: کمیته بازرسی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، پایش و بازرسی های خود از واحدها را افزایش دهد و از تمام ظرفیت های موجود در این زمینه استفاده کند.‌
هاشمی یادآور شد: از ظرفیت فضای مجازی به منظور ترغیب و تشویق جامعه برای تزریق واکسن علیه ویروس کرونا و دقت در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی استفاده شود.
وی افزود: آموزش و پرورش نسبت به پیگیری و رصد دقیق رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس اهتمام ویژه داشته باشد و در صورت ایجاد هر گونه آلودگی ، سریع اقدام کند.‌
وی خاطرنشان کرد: سازمانهای مردم نهاد در حوزه سلامت و بهداشت و به‌ویژه اطلاع رسانی و تشویق و ترغیب مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن ، به کمک دستگاه‌های اجرایی آمده و در زمینه مبارزه با کرونا کمک و مساعدت کنند.‌

استاندار سمنان اظهار داشت: مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ، مکلف است تا کمیته پشتیبانی ستاد استانی مقابله با کرونا را با استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف مانند خیران تشکیل دهد.
وی افزود: برای دانشگاه‌ها و مدرسه‌ها ، اصل بر عدم تعطیلی است ، اما در صورت ایجاد مشکل و آلودگی ، ضرورت دارد تا نسبت به تصمیم گیری موردی اقدام شود. 
وی یادآور شد: درصورت نیاز ، امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار حوزه بهداشت و درمان و مدیریت مقابله با کرونا قرار گیرد و همراهی شود.

هاشمی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا و تغییر وضعیت رنگبندی کرونایی استان ، جلسات غیرضروری تعطیل و بر فعالیت تمامی تالارها ، باغ ها و رستوران‌ها نظارت جدی و کلی به‌عمل آید.
استاندار سمنان گفت: کمیته اطلاع رسانی ، نسبت به انجام تبلیغات و ارائه راهکارهای مناسب تبلیغی برای استقبال آحاد جامعه از تزریق دز سوم واکسن علیه کرونا بیش از پیش تلاش کند.
تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی کشور روز جمعه هشتم بهمن ١۴٠٠ اعلام شد که در آن ٢ شهرستان دیگر استان سمنان نیز از وضعیت آبی به رنگ زرد درآمدند.
در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های شاهرود و گرمسار به بخش زرد نقشه کرونایی اضافه شدند و تعداد شهرستان‌های زرد استان به ۶ شهرستان رسید. 
به این ترتیب، فقط شهرستان‌های میامی و مهدیشهر اکنون در استان سمنان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت اومیکرون سمنان واکسن کووید 19 سیدمحمدرضا هاشمی فضای مجازی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت اومیکرون ویروس کرونا سلامت اومیکرون سمنان واکسن کووید 19 سیدمحمدرضا هاشمی فضای مجازی بهداشت و سلامت رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان گفت:  آمادگی تامین و اعطای زمین به واحد‌های تولیدی برای احداث مسکن ملی ویژه کارگران آنها وجود دارد.
وی افزود: واگذاری زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت اولویت شورای مسکن  باشد.
محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار این ظرفیت وجود دارد که زمین به واحد‌های تولیدی و صنعتی واگذار شود تا برای کارگران واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند، مسکن ملی ساخته شود.
وی ضمن بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در اغلب شهر‌های استان ادامه دارد افزود: برای متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند زمین تامین و واگذار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال