Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@19:19:26 GMT

قهرمانان لیگ اسکیت سمنان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۵۸۳۹

قهرمانان لیگ اسکیت سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آخرین مرحله و اختتامیه دومین دوره لیگ اسکیت فری استایل استان سمنان عصر امروز برگزار و با مشخص شدن رنکینگ نهایی ورزشکاران و باشگاه‌ها، پرونده این دوره از مسابقات بسته شد.

حبیب‌الله آسیایی، رئیس هیأت اسکیت استان سمنان گفت: آخرین مرحله از دومین دوره لیگ اسکیت فری استایل استان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سالن ورزشی شهدای مدافع حرم شهرستان دامغان برگزار و با اعلام رنکینگ نهایی ورزشکاران و باشگاه‌ها، پرونده دومین دوره لیگ اسکیت فری استایل بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال در این دوره از مسابقات بیش از ۸۰ ورزشکار از سراسر استان به رقابت پرداختند.

آسیایی گفت: مسابقات کشوری اسکیت فری استایل نونهالان شاخه اسپید اسلالوم نیز پانزدهم بهمن‌ماه در شهر سمنان در دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم اختتامیه و اهدا کاپ‌های قهرمانی دومین دوره لیگ اسکیت فری استایل استان و تجلیل از کادر داوران از دیگر برنامه‌های این دوره بود.

در نهایت باشگاه‌های رؤیای طلایی، ستارگان سرعت و هیئت اسکیت مهدی‌شهر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم در بخش پسران و باشگاه‌های ستارگان سرعت، رؤیای طلایی و پیشتاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم در بخش دختران را کسب کردند.

نتایج رنکینگ نهایی و مقام‌آوران استان در دومین مرحله لیگ اسکیت فری استایل بدین شرح است که رتبه‌های برتر پسران در رده سنی ۹۳-۹۴ و ۹۵ را کسری عرب‌عامری، مهرسام صادقیان و حسین پرسا از آن خود کردند.

در رده سنی ۹۰-۹۱-۹۲ محمدمهدی آقابابایی، رامان نوبخت و مهدیار قدم و در رده سنی ۸۷-۸۸-۸۹ محمدرضا امینی، امیرعلی حسن‌بیکی و پارسا محمودزاده و در رده سنی رده سنی ۸۴-۸۵- ۸۶ نیز ابوالفضل قادری چاشمی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رتبه‌های اول تا سوم دختران در لیگ اسکیت فری استایل نیز در رده سنی ۹۳-۹۴-۹۵ از آن ثمین تقی‌پور، یسنا سرمدی جهانی و مهگل امیرعبداللهیان، رده سنی ۹۰-۹۱-۹۲ فاطمه حمزه‌ئی، سارا ملک جعفریان و فاطمه دربانی، رده سنی ۸۷-۸۸-۸۹ ستایش حیدریان، نیایش اعرابیان و آمیتیس خرمیان‌فر و در رده سنی ۸۴-۸۵-۸۶ آیلین اکبری، نیایش عباس‌زاده و زینب فریدون را کسب کردند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسکیت فری استایل اسپید اسلالوم رده سنی اول تا سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل هانده ارچل بازیگر زن فیلم مست عشق در یک مهمانی استانبول (عکس)

فرادید نوشت: هانده ارچل، سوپراستار سینمای ترکیه و بازیگر نقش کیمیا خاتون در فیلم مست عشق به تازگی تصویری متفاوت از تیپ و ژست ساده اش در یک مهمانی دوستانه در استانبول منتشر کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟ مردمی که مست عشق می‌شوند/ چرا استقبال از «مست عشق» مایۀ خوش‌حالی است؟ قطار فحش های مسعود فراستی به ایستگاه "مست عشق" رسید/ منتقد یا لات سر کوچه سینما ؟!

دیگر خبرها

  • معرفی چند کتاب از رهبر انقلاب اسلامی | نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • بهنوش بختیاری با این استایل کاراگاه جنایی شد!
  • استایل هانده ارچل بازیگر زن فیلم مست عشق در یک مهمانی استانبول (عکس)
  • سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد
  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد