Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@05:44:30 GMT

جزئیات مذاکرات بین چارچوب هماهنگی و جریان صدر

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۶۰۰۶

جزئیات مذاکرات بین چارچوب هماهنگی و جریان صدر

به گزارش فارس، «ثائر مخیف» عضو پارلمان عراق از کمیته چارچوب هماهنگی شیعیان عراق تاکید کرد که مسائل سیاسی بین چارچوب هماهنگی و جنبش صدر در مسیر حل شدن است.

این نماینده عراقی در گفت‌وگو با موازین نیوز تکمیل توافق چارچوب هماهنگی با جریان صدر در خصوص تشکیل کابینه آتی عراق را بسیار بزرگ خواند و گفت: جریان صدر بزرگی اهمیت مشارکت همه گروه‌ها در فرآیند سیاسی و اولویت دادن به منافع عمومی ملی را درک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  تاکنون هیچ نامی برای نامزدهای نخست وزیری معرفی نشده و پیشنهادی داده نشده است و همه اسامی مطرح غیرواقعی است و  در نهایت نام هایی که مطرح نشده‌اند، انتخاب خواهند شد.

گزارش‌های رسانه‌ای روزهای اخیر حاکی از مخالفت مقتدی الصدر با حضور ائتلاف دولة القانون به رهبری نوری المالکی نخست وزیر اسبق عراق در کابینه آتی این کشور بوده است.

در همین حال «علی الفتلاوی» یکی از رهبران ائتلاف الفتح هم روز جمعه اعلام کرد که چارچوب هماهنگی شیعیان عراق موضع خود در خصوص نقش نوری المالکی در تشکیل دولت آینده را به مقتدی الصدر اطلاع داد.

 چارچوب هماهنگی شیعیان ورود به یک ائتلاف شیعی-شیعی با جریان صدر را بدون حضور نوری المالکی رد کرده و آن را به اطلاع جریان صدر رسانده است.

منبع: الف

کلیدواژه: چارچوب هماهنگی جریان صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۹ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ و ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ گل‌های منچسترسیتی را رقم زدند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست کد خبر 748919

دیگر خبرها

  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود