Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا نجیمی در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی سال ۱۴۰۰ که با دستورجلسه اعتکاف برگزار شد، اظهار داشت: ماه رجب، ماه صفا دادن به دل و طراوت بخشیدن به جان، ماه توسل، خشوع، ذکر، توبه، خودسازی و پرداختن به زنگارهای دل و زدودن سیاهی‌ها و تلخی‌ها از جان است.

وی با برشمردن فضائل ماه رجب عنوان کرد: دعا، اعتکاف و نماز ماه رجب، همه وسیله‌ای است برای این‌که بتوانیم دل و جان خود را طراوت ببخشیم و تاریکی‌ها و گرفتاری‌ها دور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجیمی با بیان اینکه بسیاری از مردم تشنه معنویت هستند، افزود: ماه رجب فرصت ارزشمندی برای حضور در مراسم معنوی نظیر اعتکاف است و امیدواریم با بهبود شرایط کرونایی امسال بتوانیم این مراسم را برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: امسال اگر وضعیت استان خوب باشد، اعتکاف با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

وی در مورد مصوبات این جلسه نیز اظهار داشت: در صورت بهبود شرایط، اداره تبلیغات اسلامی فهرست اسامی مساجدی که امکان برگزاری اعتکاف دارند را تهیه می کند و در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار می دهد.

نجیمی یادآور شد: برای برگزاری اعتکاف دانش آموزی نیز برنامه ریزی لازم توسط اداره تبلیغات اسلامی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان یزد برگزار می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با بهبود شرایط کرونایی، امکان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی در یزد فراهم شود.

کد خبر 5411994

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره كل تبليغات اسلامي استان يزد آیین اعتکاف مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه خراسان رضوی شیوع کرونا واکسن کرونا برف و کولاک مشهد همدان بهبود شرایط ماه رجب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت هفته معلم و ایام شهادت استاد شهید مطهری گفت: استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان نابغه زمان خویش، پاسخگوی تمام نیاز های علمی فلسفی و عرفانی بودند ودر راستای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب زحمات بسیاری را متحمل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه افزود: استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان معلمی در تراز انقلاب اسلامی خوش درخشید و معلمی برای تمام دورانها است.

وی گفت: استاد شهید مطهری علاوه بر تدریس در حوزه های علمیه در سطوح مختلف، بعنوان استاد دانشگاه پاسخگوی تمام مسائل علمی بودند و برای رفع شبهات علاوه بر تدریس به تالیف کتاب پرداختند و کتب این شهید سعید گویای جامع بودن ایشان است.

وی یادآور شد: استاد مطهری در عرفان و تفسیر یکی از شاگردان ممتاز مکتب اسلام محسوب می شدند و از اساتیدی همچون علامه طباطبایی بهره برده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه بیان کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم فرصتی برای احترام به این مقام منیع علم و قلم است.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: تألیفات شهید مطهری نیاز علمی امروز جامعه را تأمین می کند و کمک شایانی برای رفع شبهات مطرح در جامعه کنونی است.

کد خبر 6092662

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی