Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان این فیلم کوتاه شامگاه شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فیلم اولین جایزه ژانر وحشت  در سابژانر زامبی در ایران و سینمای کردستان است این فیلم همچنین اولین فیلم زامبی محور ایران است.

او گفت: با وجود اینکه این ژانر در ایران محجور مانده و خیلی کم به آن پرداخته شده اما توانستیم در این محور نیز فیلم تولید کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورش وکیلی افزود: در این فیلم سعی بر بومی‌سازی شده و از کپی‌کاری نمونه‌های هالیودی اجتناب کرده‌ایم و در آن از دیالوگ کوردی و لوکیشن‌های محلی استفاده شده است.

وی یادآور شد: بسیار جای خوشحالی است که این فیلم توانسته در میان فیلم‌های کشورهای اروپایی و آمریکایی که از لحاظ بودجه و امکانات شرایط خوبی دارند این موفقیت را کسب کند و برتر شود.

کارگردان کردستانی افزود: آرگون با امکانات محدود و مستقل در شهر سنندج فیلمبرداری شده و در آن کاملا از عوامل بومی بهره گرفته شده است.

وی اضافه کرد: این کار، کار چالشی سختی بود، چون باید از لوکیشن‌هایی در شهر سنندج فیلمبرداری می شد که در راستای موضوع و فضای کار باشد و همین موضوع کار را سخت می کرد در همین راستا از تعدد لوکیشن‌های مختلفی در این فیلم استفاده شده و رج دادن این کار سختی فراوانی داشت.

فیلم آرگون روایت چند نفر است که در شهری زامبی زده در یک گاراژ متروکه پناه گرفته اند که با مشکلی مواجه می شوند و سعی در حل آن دارند.

شورش وکیلی پیش از این با فیلم کوتاه «لکه» که کاری متفاوت از این اثر است توانست جوایز متعددی را از جشنواره های بین المللی کسب کند.

برچسب‌ها کردستان ایتالیا سنندج اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان ایتالیا سنندج کردستان ایتالیا سنندج اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود