Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@08:36:17 GMT

شاکی در دادگاه: انگشت متهم باید قطع شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۶۸۴۱

پرونده شکایت مردی که در جریان درگیری خانوادگی انگشتش قطع شده در حالی به پزشکی قانونی فرستاده شد که وی خواهان قصاص است.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از سال گذشته با یک نزاع جمعی در خیابان ابوذر تهران آغاز شد. پس از حضور مأموران درگیری خاتمه یافت و یکی از طرفین درگیری به سبب شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد و پزشکان دست وی را که یکی از انگشتانش قطع شده بود تحت درمان قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مأموران تحقیقات‌شان را آغاز کردند و مشخص شد که اعضای دو خانواده از سال‌ها قبل با هم اختلاف داشته‌اند و این درگیری از پدربزرگ‌ها به فرزندان و سپس به نوه‌هایشان منتقل شده است.

با تکمیل تحقیقات پرونده با درخواست قصاص از سوی قربانی به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده مرد شاکی به جایگاه رفت و گفت: پدربزرگ‌های ما سال‌هاست با هم اختلاف دارند و این اختلاف ادامه دار شده به طوری که هرگاه یکی از اعضای خانواده ما با خانواده متهم روبه‌رو می‌شوند درگیری رخ می‌دهد. به همین خاطر همه اعضای خانواده ما حتی زنان و دختران ما همیشه مسلح به قمه و شمشیر هستند.

وی درباره آخرین درگیری که منجر به قطع انگشتش شده بود نیز اظهار کرد: آن روز با خودرو‌ام در حال گذر از خیابان ابوذر بودم که با قاسم روبه‌رو شدم. او با چند نفر از اعضای خانواده‌اش با قمه و شمشیر به من حمله کردند و ضربه‌هایی به ماشینم زدند بعد هم قاسم با قمه به انگشت شست دست چپم زد و داوود برادرش هم با شمشیر انگشت شست دیگرم را هدف قرار داد.

انگشت دست چپم در بیمارستان پیوند زده شد اما انگشت دست راستم قطع شد و پزشکان هم نتوانستند آن را پیوند بزنند و حالا هم برای هردو نفر درخواست قصاص دارم.

در ادامه هر دو متهم یک به یک به جایگاه رفتند و اتهام‌شان را انکار کردند و گفتند که فیلم درگیری توسط شهود ضبط شده و مشخص است که ما ضربه‌ای به او نزدیم.

به این ترتیب با توجه به درخواست قصاص از سوی شاکی، پرونده برای بررسی اینکه آیا امکان قطع عضو متهمان وجود دارد به پزشکی قانونی فرستاده شد تا پس از آن قضات حکم این پرونده را صادر کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر شاکی دادگاه انگشت متهم مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا

در حالی که گمانه‌زنی‌ها درباره تحت تعقیب قرار گرفتن مقامات سیاسی و نظامی ارشد رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی در غزه توسط دیوان بین‌المللی دادگستری (لاهه) افزایش یافته، برخی از اعضای کنگره آمریکا  این دادگاه را تهدید به اقدام انتقام‌جویانه کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، آکسیوس گزارش داد که  اعضای کنگره آمریکا به دادگاه کیفری بین‌المللی نسبت به صدور حکم بازداشت مقامات اسرائیلی هشدار دادند.

به نوشته اکسیوس، اعضای کنگره آمریکا هشدار دادند که صدور حکم بازداشت علیه مقامات اسرائیلی با واکنش آمریکا مواجه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اعضای کنگره تاکید کردند که در صورت صدور حکم بازداشت علیه مقامات اسرائیلی، در این زمینه بر روی قوانینی در حال کار است. 

چند روز قبل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد تحت تعقیب قرار گرفتن مقامات سیاسی و نظامی ارشد رژیم صهیونیستی توسط دیوان بین‌المللی دادگستری (لاهه)، این نهاد بین‌المللی را نیز تهدید کرد.

رسانه‌های صهیونیستی در روزهای اخیر از جلسات مقامات ارشد حقوقی و سیاسی رژیم صهیونیستی با نتانیاهو به‌دلیل احتمال صدور حکم تعقیب دادگاه لاهه علیه مقامات ارشد نظامی و سیاسی اسرائیلی به‌اتهام ارتکاب نسل‌کشی و جنایات جنگی در نوار غزه پرده برداشته‌اند.

گفته می‌شود نتانیاهو با تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از وکلا و مقامات ارشد حقوقی این رژیم همچون یاریو لوین، وزیر دادگستری در تلاش است مانع از هرگونه صدور حکم تعقیب بین‌المللی مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی از سوی دادگاه بین‌المللی لاهه شود.

عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاههکدامیک از سران صهیونیست تحت تعقیب دادگاه لاهه قرار می‌گیرند؟

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تقلب در تعمیر کولر
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند