Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@15:35:30 GMT

زندگی در مناطق شلوغ عمر را کم می کند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۷۱۸۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سیناپرس، نتایج مطالعات جدید محققان نشان می دهد زندگی در نزدیکی مراکز شلوغ و پر سر و صدا باعث مرگ زودرس می شود. فرانچسکا دومینیچی یکی از نویسندگان این مطالعه و یکی از مدیران ابتکار علم داده در دانشگاه هاروارد و دانشکده بهداشت عمومی چان، در بوستون درباره موضوع فوق گفت: نیاز فوری به درک ارتباط علت و معلولی بین زندگی در نزدیکی مراکز پر سر و صدا مانند نیروگاه ها، کارخانه ها و پالایشگاه های نفت و گاز و اثرات نامطلوب آن بر سلامت افراد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این مطالعه، محققان داده‌ های بیش از ۱۵ میلیون نفر از شهروندان را که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۵  در مناطق اصلی اکتشاف و استخراج نفت در ایالات متحده زندگی می ‌کردند، تجزیه و تحلیل کردند.نویسندگان مطالعه در بیانیه خبری خود خاطرنشان کردند، افرادی که در نزدیکی سایت‌های فرکینگ زندگی می ‌کردند، ۲.۵ درصد بیشتر از کسانی که در نزدیکی این مکان ‌ها زندگی نمی ‌کردند، در معرض خطر مرگ زودرس قرار دارند. این تفاوت آماری کاملا معنادار بوده و نشان دهنده تاثیر محیط بر شرایط زندگی و طول عمر دارد. اعضای این تیم تحقیقاتی همچنین دریافتند افرادی که در نزدیکی سایت‌های توسعه نفت و گاز غیر متعارف زندگی می ‌کنند، در معرض خطر بیشتری برای مرگ زودرس هستند.لانگ ژیانگ لی (Longxiang Li) نویسنده ارشد این مقاله و محقق فوق دکتری در بخش بهداشت محیط درباره موضوع فوق گفت: یافته‌ های ما اهمیت در نظر گرفتن خطرات بالقوه سلامتی ناشی از قرار گرفتن در نزدیکی سایت های شلوغ و آلوده را نشان می‌ دهد.پتروس کوتراکیس، استاد علوم محیطی و از اعضای ارشد این تیم مطالعاتی خاطرنشان کرد که در حالی در مورد اثرات محیطی سایت های شلوغ و آلوده بر سلامت عمومی اطلاعات بسیار کمی وجود دارد.   این مطالعه جدید اولین مطالعه ای است که میزان مرگ و میر را با قرار گرفتن در معرض آلاینده های هوای و آلودگی صوتی مرتبط می کند.شرح کامل این یافته ها و نتایج به دست آمده از آن در آخرین شماره مجله تخصصی Nature Energy منتشر شده است.

منبع: سیناپرس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد سلامتی پیری مرگ زودهنگام افراد مسن مرگ زودرس محل های شلوغ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط اگر زود خسته می شوید به این موارد توجه کنید ۷دلیل پیر شدن دست‌ها چه کسانی بیشتر از همه عمر می‌کنند ؟! روغن نعناع چه خواص درمانی دارد؟ چگونه ضربان قلب مان را کاهش دهیم؟ پروتئین های خون از پیری جلوگیری می کنند؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها زندگی در مناطق شلوغ عمر را کم می کند شروع آرام پیک ششم کرونا از خوردن این غذاها در شب پرهیز کنید روبات پیشخدمت در هتل بازی‌ های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ + فیلم رونق بازار خرید و فروش موی سر ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی ۲۰ درصد افزایش یافت روغن نعناع چه خواص درمانی دارد؟ در مورد مصوبه سربازی با ستاد کل نیروهای مسلح مشورت نکرده‌ایم چگونه ضربان قلب مان را کاهش دهیم؟ نرم افزاری که به هیچ وجه نباید نصب کنید! افزایش مراجعان کرونایی به بیمارستان‌‌ ها افزایش مبلغ وام زنان سرپرست خانوار گرانفروشی در خدمات پزشکی ممنوع! آمار ورود و خروج بورس اعلام شد + جزییات ضمانت اجرایی پرداخت وام‌ های خرد چیست؟ جشنواره مجسمه‌ های یخی و آدم‌ برفی در مسکو + فیلم سردار نیم فصل دوم در بوندسلیگا؟ تغییر مهم در میزان تاثیر نمرات دبیرستان در کنکور سراسری اظهارنظر عجیب وزیر روحانی درباره خرید خدمت سربازی! قیمت کره (جدول) ویژگی های پول جدید ملی آغاز ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ + لینک داروهایتان را با این مواد غذایی نخورید! آشنایی با علائم نگران کننده بعد از ضربه به سر این میوه پوستتان را بوتاکس می کند! لغو تحریم‌ ها، راستی‌ آزمایی و ضمانت معتبر مبانی اساسی توافق است قیمت ماشین ظرفشویی (پرفروش‌ترین‌ ها / جدول) مشکلات گوارشی که نباید نادیده گرفت ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه تعداد مبتلایان کرونا شش رقمی می شود حضور رونالدو در نمایشگاه اکسپو دبی + فیلم بحران روسیه و اوکراین مساله ای مربوط به اروپا است تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در گرو یک تصمیم جوانان بیشتر مراقب اومیکرون باشند قیمت تلویزیون (ارزان ترین‌ ها / جدول) رژیم غذایی چگونه بر تغییر کاربری زمین تاثیرگذار است؟ ۲.۵ میلیارد دلار تراکنش کارت های رمزارزی ویزا موج جدید مهاجرت در راه است؟ ورود ممنوع! / ورزشگاه‌ها دوباره برای بانوان بسته می‌شود؟ بازیکن جدید یوونتوس "بی‌شرف" خطاب شد حقوق نمایندگان مجلس چقدر است؟ سفر به نصف جهان چقدر تمام می شود؟ ( جدول ) ویتامین هایی برای سیاه شدن موی سر تمرکززدایی؛ پایانی بر دیکتاتوری نظام اقتصادی حجم مبنا از بورس حذف شد + متن اطلاعیه آسمان کشور تا دو روز آینده صاف است خیزش اومیکرون در کردستان قیمت لوازم خانگی (ماشین لباسشویی ال‌جی) افزایش ابتلا به کرونا در کشور قیمت محصولات سایپا / پراید گران شد (جدول) DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سلامتی پیری مرگ زودهنگام افراد مسن مرگ زودرس محل های شلوغ مرگ زودرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش‌سوزی و تیراندازی در نزدیکی قلعه اربیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • پایان کار نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳؛ آغاز شلوغ ترین روز با رقابت تجربی ها
  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • قدرتنمایی بزرگترین عضو خانواده تیگو در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ /عکس
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • فیلم| آتش‌سوزی و تیراندازی در نزدیکی قلعه اربیل
  • (ویدئو) آتش‌سوزی و تیراندازی در نزدیکی قلعه اربیل