Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:30:44 GMT

۴۱ کیلومتر از راه‌های خراسان شمالی بهسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۷۶۰۰

۴۱ کیلومتر از راه‌های خراسان شمالی بهسازی شد

جعفر شهامت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۴۱ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی خراسان شمالی با هزینه ۳۵۰ میلیارد ریال در سال جاری بهسازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی بیان داشت: از این مقدار ۱۵ کیلومتر در محور گرمه - چمن بید، ۸.۶ کیلومتر در محور قوچان به سمت فاروج، ۷.۷ کیلومتر در محور جنگل گلستان به سمت بجنورد، ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ کیلومتر در محور شیروان - بجنورد، ۲ کیلومتر در محور سنخواست - بجنورد و یک کیلومتر در محور اسفراین - سبزوار روکش شده است.

وی با بیان این که پیش بینی می‌شود روکش بیش از ۱۰۰ کیلومتر دیگر از راه‌های اصلی و شریانی استان در سال آینده اجرا شود، افزود: اجرای قرارداد برای انجام ۱۰ کیلومتر لایه آسفالت در محور اسفراین - سبزوار، ۱۹ کیلومتر روکش آسفالت در محور شیروان - بجنورد، ۵ کیلومتر میکرو سرفیسینگ در محور باش کلاته به سمت جنگل گلستان و ۸.۲ کیلومتر ماسه آسفالت در محور پیش قلعه - غلامان به محض مساعد شدن شرایط دمای هوا در برنامه کاری قرار دارد زیرا فرآیند تحویل قیر به پیمانکاران نیز انجام شده است.

شهامت گفت: همچنین اجرای ۲۰۰ کیلومتر فوگسیل در محورهای شریانی و اصلی در برنامه کاری سال آتی پیش بینی شده است.

وی در انتها انجام اقدامات پیشگیرانه و کم هزینه برای کاهش حوادث جاده‌ای را لازم دانست و گفت: مرحله دوم برداشت روکش راه‌های فرعی استان با استفاده از تکنولوژی روز و تجهیزات هوشمند توسط آزمایشگاه مکانیک خاک کشور در حال برداشت است که نتایج آن در بهینه سازی هزینه‌های نگهداری راه‌ها مؤثر خواهد بود.

کد خبر 5412069

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری خراسان شمالی آسفالت مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه خراسان رضوی شیوع کرونا واکسن کرونا برف و کولاک مشهد همدان کیلومتر در محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا شفیق با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی در این استان از بامداد امروز، اظهار کرد: این سامانه تمام استان را فراگرفته است.

وی توضیح داد: اکنون شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج و اسفراین بیشتر از سایر نقاط استان است و شاهد آبگرفتگی در برخی نقاط شهرهای شیروان و بجنورد هستیم، اما با تلاش نیروهای شهرداری و ... کنترل شده است.

شفیق بیان کرد: بارش‌ها در سایر نقاط استان تاکنون مشکلی ایجاد نکرده است، اما باید مردم از اتراق در کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در مسیر مسیل‌ها به‌طور جدی خودداری کنند. به علاوه، با توجه به اینکه جاده‌ها لغزنده‌اند رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل هواشناسی برای این استان هشدار نارنجی هواشناسی صادر کرده است، گفت: نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در آماده‌باش قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد