Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کشور قطر با ایران روابط خوبی دارد و به این‌جا نزدیک است؛ انگار که در جام جهانی ما میزبان هستیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از اسپورتال؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پیرامون صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: هیچ احساسی بهتر از بیدار شدن در صبح بعد از پیروزی نیست اما من حتی شب‌ها بعد از بازی‌ها زیاد نمی‌خوابم؛ البته احساسات خوشحالی هنوز وجود دارد ولی من در مورد این چیزها کاملاً منطقی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی یک مهمانی واقعی در استادیوم برپا شد، نگوییم هرج و مرج.

وی در ادامه بیان داشت: حالا ما از کرونا می‌ترسیم؛ قبل از بازی با عراق ما ۵ بازیکن داشتیم که نمی‌توانستیم روی آن‌ها حساب کنیم، سوال این است که بعد از آن جشن بزرگ حالا چه چیزی در انتظار ماست. کرونا اطراف ماست و بعد از بازی هواداران زیادی در زمین حضور داشتند. جشن‌هایی در خیابان‌ها برگزار شد و من بسیار خوشحالم که باعث خوشحالی مردم شدیم.

اسکوچیچ درباره پیام‌های تبریکی که به وی ارسال شده، عنوان داشت: حتی وقت نداشتم به همه تبریک‌ها و آرزوهای خوب پاسخ بدهم. از سفیر کرواسی در تهران و از سفیر ایران در زاگرب تبریک دریافت کردم. اساتیدم از دانشگاه زاگرب و همچنین هم تیمی‌هایم از لاس‌پالماس با من تماس گرفتند. من تمام شب پیام‌ها را خواندم و برخی به طور خاص مرا تحت تأثیر قرار دادند.

سرمربی تیم ملی ایران بااشاره به شرایط سخت بازی با عراق اذعان داشت: بازی را کمی عصبی شروع کردیم و قبل از بازی باران می‌بارید. زمین بسیار لیز بود و خطرات زیادی وجود داشت. ۱۵ دقیقه خیلی خوب بازی کردیم، به قول خودشان یک سمفونی در همه سطوح بود. طوفانی بازی کردیم، موقعیت‌ها و شوت‌های زیادی به دروازه داشتیم. من به بازیکنانم بسیار افتخار می‌کنم.

او در مورد کدورت با ستاره فوتبال ایران تأکید داشت: مهدی طارمی صبح قبل از مسابقه به دلیل شرایط جوی وارد ایران شد. آن ترجمه پرحاشیه توسط برخی گروه‌های علاقه‌مند! رخ داد؛ به سادگی، یک سوءتفاهم. من هرگز با مهدی مشکل نداشتم. همه این ها حل شده؛ او بازیکن کلیدی ما و بهترین بازیکن پورتوست. سوءتفاهم‌ها خیلی پشت سر ماست. 

اسکوچیچ در ادامه تصریح داشت: بازیکنانم خیلی باانگیزه بودند و از شرایط سختی خارج شدیم. من بلافاصله بعد از سال‌ها کار آماده هدایت ایران شدم؛ علاوه بر این، ذهنیت، فرهنگ و بازیکنان این جا را می‌شناختم. من فکر می‌کنم این راز موفقیت است. به ۲ سال حضورم در ایران افتخار می‌کنم. من روی خودم سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌ام و الان اوج کارم است. فکر می‌کنم خیلی چیزها به من برگشته. من همیشه آرزو داشتم که به سطح بالایی برسم. ما اولین تیم فوتبال آسیا هستیم که من به این امر افتخار می‌کنم و برای من مهم است که از محیط راضی باشم.

وی در رابطه با ذهنیت فوتبالی مردم ایران خاطرنشان ساخت: در ایران والیبال و کشتی رواج دارد، اما فوتبال یک چیز دیگری است. ایرانی‌ها واقعا عاشق فوتبال هستند و من الان در زمان کرونا که استادیوم‌ها خالی بود کمی ناراحت بودم. آن ها یک کشور فوتبالی هستند، تا آنجا که ممکن است ما ندانیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: در جام جهانی قطر انگار ما میزبان جام جهانی هستیم! قطر بسیار نزدیک است و روابط خوبی با ایران دارد. من فکر می‌کنم حتی برخی از تسهیلات ویزا نیز وجود خواهد داشت. این من را خیلی خوشحال می‌کند. ما برای مدت طولانی جلوی تماشاگران بازی نکردیم و می‌دانستیم که بازی با عراق برای بازیکنان اهمیت زیادی دارد. متاسفم که ظرفیت تکمیل نشد، قطعاً ۸۵ هزار نفر در جایگاه ها حضور می‌داشنند و ورزشگاه پر می‌شد اگر کرونا نبود. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴

مطابق انتظار، پاریسی‌ها حضور پررنگی در این فهرست دارند. 

اتحادیه بازیکنان فوتبال فرانسه (UNFP)، نامزدهای کسب جوایز سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد. این مراسم به طور گسترده در فرانسه به عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای فصل شناخته می‌شود.

طرفداری | به گزارش اکیپ، مراسم یاد شده، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. کیلیان امباپه سال گذشته برای چهارمین سال متوالی عنوان بهترین بازیکن سال را به دست آورد، در حالی که هم تیمی او نونو مندز، بازیکن جوان سال لیگ ۱ شد. فرنک هایسه که توانست تیم لنس را به مقام نایب قهرمانی برساند، به عنوان بهترین سرمربی سال انتخاب شده بود و بریز سامبا نیز عنوان بهترین دروازه بان سال را در آن مراسم، از آن خود کرد.

نامزدهای کسب جوایز اتحادیه بازیکنان فوتبال فرانسه (UNFP) در سال ۲۰۲۴:

بازیکن جوان سال لیگ 1:

الیسه بن سگیر (موناکو) رایان چرکی (لیون) دزیری دوئه (رن) لنی یورو (لیل) وارن زائر امری (پاری سن ژرمن)

دروازه بان سال لیگ 1:

مارکو بیزوت (برست) مارسین بولکا (نیس) لوکاس شوالیه (لیله) جانلوییجی دوناروما (پاری سن ژرمن) بریز سامبا (لنس)

سرمربی سال لیگ 1:

لوکا السنر (لوهار) لوئیز انریکه (پاری سن ژرمن) پائولو فونسکا (لیل) فرنک هایسه (لنس) اریک روی (برست)

بهترین بازیکن فرانسوی خارج از کشور:

ادواردو کاماوینگا (رئال مادرید) آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید) مایک منیان (میلان) ویلیام سالیبا (آرسنال) اورلین شوامنی (رئال مادرید)

بازیکن سال لیگ 1:

پیر امریک اوبامیانگ (مارسی) عثمان دمبله (پاری سن ژرمن) پیر لیس ملو (برست) کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن) ادون ژهگروا (لیل)

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند